1400/09/21-14:24
به مناسبت ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار صورت گرفت؛

دیدار شهردار منطقه ۲۲ با پرستاران و پزشکان بیمارستان تریتا و درمانگاه شهرداری منطقه ۲۲

دیدار شهردار منطقه ۲۲ با پرستاران و پزشکان بیمارستان تریتا و درمانگاه شهرداری منطقه ۲۲

به مناسبت میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار، شهردار منطقه ۲۲ با پرستاران و پزشکان بیمارستان تریتا و درمانگاه شهرداری منطقه ۲۲ دیدار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه، در حاشیه این دیدار ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار ،گفت: پرستاران از جمله اقشار زحمت‌کش جامعه هستند و تلاش شبانه‌روزی آنان برای مداوای بیماران نباید نادیده گرفته شود.

 

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه افزود: این قشر پر تلاش و زحمتکش با سرمشق قرار دادن حضرت زینب(سلام الله علیها) و با احساس مسئولیت و وجدان حرفه ای وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

وی استقامت و صبوری شبانه‌روزی کادر درمان را بسیار ارزشمند و قابل ستایش خواند و تصریح کرد: در طول دو سالی که از شیوع بیماری کرونا در کشور می‌گذرد صحنه‌هایی زیبا و حماسه‌هایی بزرگ توسط مدافعان سلامت خلق شده است.

محمدی به شهادت تعدادی از مدافعان سلامت نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان در کنار تکالیف سازمانی خود فراتر از وظیفه‌شان خدمتگزاری کرده‌اند، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری و مشارکت آحاد مردم شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس و برقراری شادی و نشاط همیشگی در جامعه باشیم.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه تاکنون از سرانه های درمانی و بهداشتی به خوبی استفاده نشده است، گفت: مدیریت شهری منطقه۲۲ آماده همکاری و استفاده از پتانسیل های سرمایه گزاران بخش خصوصی است تا با برنامه ریزی مناسب بتوانیم از ظرفیت های خوب سرانه های بهداشتی و درمانی در سطح منطقه استفاده کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی نیز توسط شهرداری منطقه ۲۲ به پرستاران نمونه اهداء شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط