1400/09/22-16:54
در جلسه بررسی خط ۱۰ مترو تهران، مطرح شد؛

با افزایش جمعیت منطقه ۲۲ توسعه حمل و نقل همگانی در اولویت است

با افزایش جمعیت منطقه ۲۲ توسعه حمل و نقل همگانی در اولویت است

شهردار منطقه۲۲ در جلسه بررسی خط ۱۰ مترو تهران، گفت: مطالعاتی که مشاورین حمل و نقل و ترافیک انجام داده اند نشان می دهد الویت توسعه حمل و نقل همگانی تهران با منطقه۲۲ است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، جلسه بررسی خط ۱۰ مترو تهران با حضور امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه و وحیدرضا محمدی شهردار منطقه۲۲ برگزار شد.

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه۲۲ در تشریح خط ۱۰ مترو و اتصال شبکه حمل و نقل ریلی به این منطقه گفت: خط ۱۰ مترو که از شمال شرقی به شمال غربی تهران در وردآورد وصل می شود در مطالعات جامع ریلی تهران دیده شده و در حال اجرا است.

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه احداث خط ۱۰ منرو تهران تحول عظیمی در منطقه۲۲ ایجاد می کند، گفت: مدیریت شهری منطقه۲۲ آمادگی کامل در همکاری احداث این خط را دارد.

محمدی با بیان اینکه مطالعاتی که مشاورین حمل و نقل و ترافیک انجام داده اند نشان می دهد الویت توسعه حمل و نقل همگانی شهر تهران،منطقه۲۲ است، افزود: شهر در حال حاضر دچار مشکلات مالی است و باید با استفاده از ظرفیت های غیرنقدی و سرمایه گذاران منطقه طرح های حمل و نقلی را در منطقه به پیش ببریم.

وی تاکید کرد بسیاری از مشکلات حمل و نقلی در منطقه۲۲ با بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران برطرف میشود.

در ادامه این نشست امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، طی سخنانی گفت: خط ۱۰ که دارای مسیر شرقی- غربی است تمام خطوط شمالی- جنوبی متروی تهران را قطع می کند.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در ادامه افزود: فاز غربی این خط از نمایشگاه بین المللی تا وردآورد در نظر گرفته شده است که در اولویت اجرا قرار دارد. وی خاطرنشان کرد: این خط از نمایشگاه بین المللی شروع و در میدان کتاب به خط ۷ متصل می شود، سپس در شهران به خط ۶ متصل و پس از آن در وردآورد به خط ۵ می رسد.

امام عنوان کرد: پیش بینی های اولیه این است که ۱۱ ایستگاه این خط در منطقه ۲۲ قرار خواهد گرفت و این خط با خط هایی مانند یک ، ۳، ۵، ۶ و ۷  تبادل مسافر انجام می دهد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط