1400/09/22-17:22

تجهیز پایانه شاهد منطقه ۱۹ به سرپناه های جدید

تجهیز پایانه شاهد منطقه ۱۹ به سرپناه های جدید

شهردار منطقه ۱۹ از تعویض و نصب سرپناه های جدید در پایانه تاکسیرانی شاهد با هدف رفاه حال شهروندان و بهبود کیفیت خدمات رسانی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به اجرای این اقدام در راستای طرح تحول در نگهداشت شهر گفت: با توجه به فرسودگی سرپناه های پایانه تاکسیرانی شاهد و لزوم تأمین سایه بان برای بهره برداری شهروندان و رانندگان، ۲۲ سرپناه تاکسی با پوشش فلکسی و از جنس پلی کربنات طی هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک در این پایانه واقع درانتهای بزرگراه شهید هاشمی به جنوب تعویض و نصب شد.

او در بخش دیگری به اتمام عملیات تعویض گاردریل با نیوجرسی در بزرگراه آزادگان اشاره کرد و افزود: این اقدام با هدف افزایش امنیت تردد و کاهش هزینه های نگهداشت، در رفیوژ میانی این محور پرتردد، از بزرگراه آیت الله سعیدی تا شهید رجایی به اتمام رسیده و در حاشیه بزرگراه نیز انجام خواهد شد.

هدایت همچنین در تشریح بخشی از اقدامات ترافیکی در حوزه نگهداشت شهر بیان کرد: در همین راستا ضمن تعویض ۱۰۰ شاخه گاردریل در بزرگراه های مواصلاتی و معابر داخلی این منطقه، تجهیزات ترافیکی اعم از بشکه، استوانه و علائم ایمنی (شورن و خطرنما) در این معابر نصب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط