1400/05/10-16:39

پایش بیش از ۱۷۰۰۰ مترطول کانال جمع آوری آبهای سطحی در منطقه۶

پایش بیش از ۱۷۰۰۰ مترطول کانال جمع آوری آبهای سطحی در منطقه۶

جابرانصاری خبر داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی و به منظور پیشگیری از آب گرفتگی معابر، بازدید و پایش کانال های جمع آوری آب های سطحی منطقه در حال اجرا است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، سرپرست معااونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه شش با اعلام این مطلب گفت: طرح لایروبی کانال ها و قنوات منطقه در حال اجرا بوده و در همین راستا بیش از ۱۷۰۰۰ مترطول کانال سطح منطقه بازدید و پایش گردید و بیش از ۵۰۰۰ مترطول عملیات لایروبی و پاکسازی انهار  انجام شد.
به گفته «امیر حسین جابرانصاری» سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه ۶، تمامی انهار وکانال ها به طور مستمر در نواحی شش گانه پایش می شود.
جابرانصاری هدف از لایروبی کانال ها را جلوگیری از جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی و آب ماندگی در معابر در زمان بارش های باران اعلام کرد و افزود: تعداد ۸۵حوضچه رسوبی و شبکه های زباله گیر در سطح منطقه ۶ با استفاده از تجهیزات و نیروهای خدماتی  به طور دائم پاکسازی می شوند.
او ادامه داد: «علاوه بر لایروبی و پاکسازی و رسوب برداری شبکه فرعی جمع آوری آبهای سطحی، نظارت و کنترل دقیق برعملکرد پیمانکاران خدمات شهری، رعایت اصول بهداشتی در شرایط کرونایی و زیست محیطی در انجام عملیات لایروبی، رعایت دستورالعمل HSE و تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی جامع و هوشمند از شبکه فرعی آبهای سطحی منطقه از دیگر اهداف این طرح هستند.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست در پایان خاطر نشان کرد: در این منطقه 3 رشته قنات فعال وجود دارد که به طور متسمر بازبینی و لایروبی می شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط