1400/09/24-13:23
شهردار منطقه ۲۲:

حضور در مساجد همفکری،هم افزایی و مشارکت پذیری با شهروندان را تقویت می کند

حضور در مساجد همفکری،هم افزایی و مشارکت پذیری با شهروندان را تقویت می کند

در دوشنبه های خدمت شهردار منطقه ۲۲ با نمازگزاران مسجد امام رضا علیه السلام محله زیبادشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ دوشنبه های خدمت در شهرداری منطقه ۲۲ با هدف رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شهروندان و دیدار بی واسطه شهردار منطقه با مردم، ۲۲ آذر در مسجد امام رضا«ع» واقع محله زیبادشت محدوده ناحیه یک برگزار شد.

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه در دیدار با نمازگزاران این مسجد، بر اهمیت و نقش مساجد در پیشبرد اهداف مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: امروز اساسی ترین مشکل منطقه ۲۲ بحث فاضلاب و حمل و نقل عمومی است و مدیریت شهری این دو مسئله در اولویت کارهای خود قرار داده و تلاش داریم با حضور بیشتر در بین مردم و تقویت همفکری، هم افزایی و مشارکت پذیری، این مشکلات را به زودی حل کنیم. 

محمدی افزود: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ در حال توسعه است و شاهد افزایش جمعیت در این منطقه هستیم، کمبود سرانه های هفت گانه بخصوص آموزشی، نمایان است که در این راستا مذاکرات خوبی با رئیس آموزش و پرورش منطقه صورت گرفته، و مدیریت شهری منطقه ۲۲ اعلام آمادگی کامل خود را جهت رفع مشکلات سرانه های آموزشی که از مهمترین دغدغه های شهروندان است را اعلام کرد.

شهردار منطقه ۲۲ خاطر نشان کرد: استفاده از نظرات نخبگان، شهروندان، ائمه جماعات می توانند مسیر های رسیدن به تامین سرانه ها را هموار کند تا هم شهروندان منطقه و هم ذی نفعان، بخوبی و با آرامش از فضاهای و مکانهای گردشگری قطب گردشگری پایتخت استفاده کنند.

در پایان شهردار منطقه به پاسخگویی مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه های شهر سازی، خدمات شهری و معضلات شهری پرداخت و گفت: تلاش برای رفع مشکل محله ها وظیفه ماست و تمامی این موضوعات تا جایی که قانون به ما اجازه میدهد طبق برنامه ریزی انجام شده، اقدام خواهد شد.

گفتی است، در این دیدار معاونین، مدیران شهری و دبیر و اعضای شورایاری‌ منطقه، وحیدرضا محمدی را همراهی کردند و به درخواست های مردمی پاسخ گفتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط