1400/09/27-15:22

تقدیر معاون علمی و فناوری رییس جمهور از اکران پویش "ایران ساخت" روی سازه های تبلیغات محیطی

تقدیر معاون علمی و فناوری رییس جمهور از اکران پویش "ایران ساخت" روی سازه های تبلیغات محیطی

دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، با انتشار پیامی از تلاش های شهرداری تهران به ویژه سازمان زیباسازی شهر تهران در گرامیداشت هفته پژوهش با اکران پویش "ایران ساخت" تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در متن این پیام آمده است:

در زمانه ای که فراموشی می فروشند، اخگر آگاهی، شعله می زند ققنوس جان خردمندان را...

اینک زمان یادآوری است، یادآوری عصر طلایی علم و تمدن ایرانی اسلامی از گردنه این پیچ تاریخی که گذر کنیم، دوران طلایی ظهور خواهد کرد. اینک خیزش خودباوری است.

گفتمان سازی و فرهنگ سازی "ایران ساخت" در این دوران تاریخی عهدی است بس وزین و مقدس، عنایت و زحمات جنابعالی که با تعامل شایسته سازمان زیباسازی شهرداری تهران و ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق این معاونت در معرفی، ترویج و فرهنگ سازی دستاوردهای دانش بنیان ایران ساخت در تابلوهای شهری حاصل شد؛ دست مریزاد داشت. ایران ساختی که بنیان و بنیاد ابر شهری سالم، امن، خلاق، مرفه و هوشمند در مدیریت دانش بنیانی خواهد بود.

ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی، آرزومندم بادوام این خیزش خودباوری و با حضور موثرتان در این مسیر همچون گذشته با تحقق زیست بوم اقتصاد دانش بنیان و کسب و کارهای خلاق و نوآورانه، شاهد ایرانی عزتمند و تهرانی آباد تر از هر زمانی باشیم، همانگونه که سفارش رهبر فرزانه انقلاب مان مدظله العالی و تمنای مردمان این ولایت است.

 آرزومند توفیق مدام تان هستم.

 سورنا ستاری

نظرات

captcha

اخبار مرتبط