1400/09/27-15:26
با حضور دکتر زالی:

افتتاح و آغاز به کار نخستین خانه مشارکتی سلامت منطقه ۱۳

افتتاح و آغاز به کار  نخستین خانه مشارکتی سلامت منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از افتتاح خانه مشارکتی سلامت منطقه با حضور دکتر زالی، ریاست دانشگاه شهید بهشتی به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و بهبود وضعیت سلامت شهروندان در درمانگاه صلواتی خیابان اول نیروی هوایی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به مراسم افتتاحیه و آغاز به کار نخستین خانه مشارکتی سلامت در منطقه ۱۳ گفت: این خانه سلامت با پیگیری و مشارکت وزارت بهداشت، شهرداری منطقه، کمیته امداد، مجمع خیرین و گروه های مردمی افتتاح شده و فضای اختصاصی برای برنامه ریزی و هماهنگی ارائه خدمات سلامت محور در زمینه جسمی و روحی به شهروندان است.

او با بیان اینکه توسعه رویکردهای مشارکتی با تاکید بر توانمندسازی جامعه به عنوان یک ابزار مهم در ارتقای سلامت شناخته شده است افزود: مهم ترین ضرورت، سالم زیستن و دستیابی به حق سلامت، مساعی دسته جمعی و حضور و مداخله در فعالیت های مربوط به سلامت است.

علی احمدی با اشاره به فعالیت دبیرخانه این مجموعه در درمانگاه صلواتی افزود: در این خانه، نقاط آسیب پذیر و چالش های سلامتی محلات منطقه شناسایی و متناسب با این مسائل و استفاده از ظرفیت های سازمان های دخیل، برنامه ریزی صورت گرفته و طرح ها و برنامه ها اجرایی می شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم با توجه به خدمات مناسب منطقه ۱۳ در ایام شیوع ویروس کرونا و واکسیناسیون شهروندان، با اهدای لوح تقدیری از معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه و رئیس اداره سلامت از سوی دکتر زالی قدردانی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط