1400/09/28-14:28
رنجبریان خبر داد:

چادرخواب های اطراف بیمارستان های منطقه ۶ به همراه سرا دعوت شدند

چادرخواب های اطراف بیمارستان های منطقه ۶ به همراه سرا دعوت شدند

همراهان چادرخواب بیماران مستقر در بیمارستان های منطقه، به همراه سراهای قلب پایتخت دعوت شدند و متقاضیان جدید پس از شناسایی در فرایند این موضوع قرار خواهند گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط  عمومی منطقه ۶؛ شهردار قلب پایتخت اعلام کرد: پیرو دستور شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر زاکانی و در راستای اجرای طرح زمستان گرم همراه سرای جوادالائمه و سوله مدیریت بحران پارک لاله آماده میزبانی از همراهان بیماران مستقر در بیمارستان های سطح منطقه شش است.

مسعود رنجبریان ضمن اعلام این خبر خاطر نشان ساخت: با توجه به آغاز فصل سرما، همراهان بیمارانی که به صورت چادر خواب در اطراف بیمارستان مستقر بودند به همراه سرای منطقه دعوت شدند و ما دیگر شاهد چادرخوابی این عزیزان در اطراف بیمارستان نیستیم و متقاضیان جدید پس از شناسایی در فرایند موضوع قرار خواهند گرفت.

رنجبریان با ذکر این نکته مهم ادامه داد: طبق هماهنگی و اقدامات انجام شده با مسئولین بیمارستان ها قرار بر این شد تا روند پذیرش و درمان این عزیزان تسریع یابد تا در شهر تهران دچار سردرگمی و آسیب و انتظار بیهوده نشوند.

شهردار منطقه ۶ نوید داد: به زودی دو همراه سرای جدید با امکانات مناسب در این منطقه افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط