1400/09/28-14:41
مهدی عباسی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از ناحیه ۳ منطقه ۱۹:

تأکید بر تغییر کاربری کوره ها با تعیین چشم انداز و سرانه های عمومی مطلوب

تأکید بر تغییر کاربری کوره ها با تعیین چشم انداز و سرانه های عمومی مطلوب

مهدی عباسی عضو و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با همراهی مهدی هدایت شهردار منطقه از معابر شهرک سید احمد خمینی، کوره های آجرپزی و محدوده خلازیر بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی عباسی عضو و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران خواستار انجام توافقات لازم با مالکان کوره ها به منظور تسریع در تعیین تکلیف آن ها در کمیسیون ماده ۵ شد.

به گفته او مقدمات اجرایی برای تغییر کاربری کوره ها با تعیین چشم انداز و ایجاد سرانه های عمومی و پروژه های مطلوب در ابعاد مختلف که می تواند باعث ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به شهروندان منطقه و رضایتمندی آنان شود، باید صورت گیرد.

این مسئول درخصوص الزام شهروندان به رعایت قوانین در ساخت و سازها با نظارت مستمر بر این موضوع و بکارگیری سازو کارهای مؤثر تأکید کرد و افزود: این موضوع مستلزم همکاری مثبت شهروندان با شهرداری به منظور تسریع در حل مشکلات است.

مهدی هدایت شهردار منطقه نیز با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با موقوفه مروی به منظور بررسی مشکلات مربوطه، بیان کرد: جلسه نهایی به منظور کسب نتیجه و حل این مشکل با حضور شهردار تهران و رئیس موقوفه برگزار خواهد شد.

او از تعریف سناریوهای متعدد برای کوره های آجرپزی با کاربری های خدماتی، مسکونی و گردشگری خبر داد و افزود: همه کوره ها مالک خصوصی دارد و با توجه به پهنه های تعریف شده برای کوره ها، با تغییر پهنه می توان مالکان را به تغییر کاربری ترغیب کرد.

طی این برنامه، از کوچه های حسینی، دانش آموز، فاطمه الزهرا (س) و محل احداث مسجد باب الحوائج در شهرک احمد خمینی، بازار ضایعات فروشان خلازیر و کوره های آجرپزی بازدید شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط