1400/09/29-11:46
آخرین خبرها از پروژه پارکینگ زیرزمینی منطقه ۱۴

تلاش برای تکمیل پارکینگ طبقاتی امیرکبیر تا پایان سال جاری

تلاش برای تکمیل پارکینگ طبقاتی امیرکبیر تا پایان سال جاری

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از تلاش برای بهره برداری از پارکینگ طبقاتی امیرکبیر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق ضمن اعلام خبر فوق افزود: آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر اخیرا در نشستی مشترک با حضور شهردار منطقه ۱۴، معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و دست اندرکاران اجرایی ارزیابی و تصمیماتی با هدف رفع موانع اجرایی، تامین منابع مالی و در نهایت تسریع عملیات اجرایی پروژه اتخاذ شد.

وی با اعلام پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر، از رو به اتمام بودن اقدامات اجرایی پروژه در بخش احداث ابنیه خبر داد و با بیان آنکه تلاش برای نصب ۷ دستگاه آسانسور این پارکینگ زیرسطحی آغاز شده است، یادآور شد خریداری، نصب و راه اندازی تجهیزات تاسیساتی پارکینگ اعم از برقی و مکانیکی در دستورکار قرار دارد.

به گفته سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، رفع معضل کمبود پارکینگ، کاهش تعداد خودروهای پارک شده در سطح معابر و همچنین ارتقای کیفیت محیطی و سطح رفاه شهروندان ساکن در بافت فرسوده، از جمله اهداف راهبردی این سازمان در زمینه احداث پارکینگ های طبقاتی است.

گفتنی است پارکینگ طبقاتی امیرکبیر که در سه طبقه زیرزمینی و با ظرفیت حدود ۵۵۰ واحد پارکینگ طراحی شده است، در زمینی به مساحت حدود ۶۶۰۰ مترمربع و زیر بنای ۲۰ هزار مترمربع در حال اجرا است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط