1400/09/30-12:45

چمران: نمایشگاه بین المللی تهران فضای سبز و پارک دانش بنیان می شود

چمران: نمایشگاه بین المللی تهران فضای سبز و پارک دانش بنیان می شود

رئیس شورای شهر گفت: زمین فعلی نمایشگاه بین المللی کاربری اداری و تجاری نخواهد داشت و برای توسعه فضای سبز و پارک های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، در جریان بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب» مهدی چمران رئیس شورای شهر گفت: در طرح جامع تهران برای زمین فعلی نمایشگاه بین المللی فکر شده و کاربری اداری و تجاری نخواهد داشت و این محل برای توسعه فضای سبز و پارک های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه انتقال محل برگزاری نمایشگاهها به سال ۱۳۸۳ باز می شود، توضیح داد: درآن سال، یک نمایشگاه شلوغ در این محل در حوزه خودرو، برگزار شد و مردم مجبور شدند به دلیل قفل شدن منطقه، خودروهایشان را در بزرگراه رها کنند. و با روی دادن این اتفاق جلسه ای با حضور رئیس جمهور وقت، رئیس نیروی انتظامی و شهردار وقت برگزار کردیم و تفاهم نامه ای نوشته شد و مقرر شد که محل برگزاری نمایشگاه منتقل شود تا دیگر نمایشگاه پر ازدحام برگزار نشود.

وی افزود: بر این اساس سال ۱۳۸۴ نمایشگاه های پرمخاطب کتاب و بهاره تعطیل شد و قرار شد خارج تهران نمایشگاهی بسازیم.

رئیس شورای شهر تهران از تماس مدیرعامل شرکت نمایشگاه تهران و تقاضای وی برای برگزاری جلسه خبر داد و گفت: منتظر ایجاد شرایط برگزاری جلسه مشترک با کمیسیون عمران و حمل و نقل هستیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط