1400/09/30-20:22
سالاری پور خبر داد:

معابر محلی منطقه ۱۴ بهسازی شد/ تداوم تحول محلات با اجرای کارویژه های نگهداشت

معابر محلی منطقه ۱۴ بهسازی شد/ تداوم تحول محلات با اجرای کارویژه های نگهداشت

شهردار منطقه ۱۴ از تداوم طرح تحول نگهداشت شهر در محله های این منطقه تا ۲۲ دی ماه با محوریت کارویژه های موضوعی و ارزیابی مستمر ماموریت های شهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمدامین سالاری پور با بیان این خبر گفت: طرح تحول نگهداشت در محلات ۲۱ گانه این منطقه در جریان است و کار ویژه های موضوعی از جمله بهسازی معابر منازل خانواده های معظم شهید، ساماندهی کارگاه های عمرانی، مبارزه با جانوران موذی، جمع آوری خودروهای اسقاطی، ایمنی بوستان ها، احصا و رفع نقاط آبگیر، ساماندهی المان های ترافیکی و شهری با حساسیت ویژه تری انجام می شود.

سالاری پور به جمع آوری خودروهای رها شده و اسقاطی در ناحیه ۲ این منطقه اشاره کرد و افزود: کار ویژه ها بر اساس رسیدگی به درخواست های شهروندی تعریف می شود چرا که برخی از این مسائل موجب نارضایتی شهروندان و کاهش امنیت در محلات شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست شهروندان به لکه گیری آسفالت اختصاص داشته است، گفت: در راستای طرح تحول نگهداشت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع لکه گیری آسفالت برای بهسازی معابر انجام و بیش از ۱۶۰ مشکل عمرانی در محلات این منطقه مرتفع شده است.

سالاری پور در پایان آراستگی منظرشهری، ارتقاء کیفی سطح خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی مردم دارالمومنین تهران را مهمترین اهداف طرح تحول نگهداشت برشمرد و یادآور شد: پایش و ارزیابی مستمر فعالیت ها و ماموریت های تعریف شده از نقاط قوت این طرح است و شهروندان می توانند با ثبت نقطه نظرات خود از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، مدیریت شهری را یاری کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط