1400/10/02-19:37
ملاقات مردمی عضو شورای شهر با شهروندان منطقه۱۳

حبیب کاشانی: فرصت خدمت کوتاه است؛ این نعمت گرانبها را غنیمت بدانیم

حبیب کاشانی: فرصت خدمت کوتاه است؛ این نعمت گرانبها را غنیمت بدانیم

دیدار مردمی حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۱۳ با شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه۱۳ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، دکتر حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در نشست با مدیران شهری منطقه۱۳ با تأکید بر اینکه فرصت خدمت به مردم کوتاه است و از هر لحظه برای رفع مشکلات مردم باید بهره برد، گفت: فرصت خدمت‌گزاری کوتاه است و از این فرصتی که به امانت بر دوش‌مان گذاشته شده در جهت پرداختن به مشکلات اصلی مردم و خدمت به آنان استفاده کنیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

او همچنین در جلسه ملاقات مردمی با شهروندان، حل مشکلات مردم را مهمترین هدف ملاقات مردمی عنوان کرد و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیش‌تری داشت.

او تصریح کرد: بدون تردید حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ نیز با اشاره به دغدغه مندی مجموعه شهرداری منطقه در رفع معضلات شهری و رسیدگی به درخواست های مردمی یادآور شد: این دیدارهای مردمی، علاوه بر آگاهی و بررسی درخواست ها و مسائل، می تواند در برنامه ریزی صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز موثر باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط