1400/10/06-17:07
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک:

اطلاع رسانی به موقع و شفاف رویدادهای مدیریت شهری در یکشنبه های روابط عمومی تعقیب می شود

اطلاع رسانی به موقع و شفاف رویدادهای مدیریت شهری در یکشنبه های روابط عمومی تعقیب می شود

اطلاع رسانی به موقع و شفاف رویدادهای مدیریت شهری در یکشنبه های روابط عمومی، تعقیب می شود و با شناسایی دغدغه های حوزه های مختلف خدمات رسانی و ارتقای تعاملات دوسویه می توان به این مهم نزدیک شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمدرضا پارسیان مدیر اداره روابط عمومی شهرداری این منطقه در دور دوم سلسله نشست های "یکشنبه های روابط عمومی" که ۵ دی ماه ۱۴۰۰ در معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه و در جمع مدیران این معاونت و روسای ادارات تابعه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، هدف از برگزاری این نشست ها را ارتقای تعاملات درون سازمانی عنوان کرد و اظهار داشت: اطلاع از دغدغه های حوزه ها، معاونت ها و نواحی منطقه یک از یک سو و تبیین بضاعت های روابط عمومی از سویی دیگر از اهداف این جلسات است تا در نتیجه آن با دستیابی به تعامل دوسویه بتوانیم اتفاقات خوبی را برای منطقه یک رقم بزنیم.

وی در ادامه این نشست به تشریح بسترهای اطلاع رسانی در منطقه یک پرداخت و گفت: مرجع اصلی تمامی اخبار و اطلاع رسانی ها، پرتال شهرداری منطقه یک است که مدیریت محتوایی آن در اختیار روابط عمومی است.

پارسیان افزود: اینستاگرام، کانال تلگرام، آپارات، مجله چندرسانه ای وقایع شمیران، تلویزیون های اطلاع رسانی ساختمان مرکزی، پرتال شهرداری تهران و مرکز ارتباطات، سایت، کانال خبری و اینستاگرام شهر از دیگر بسترهایی است که روابط عمومی منطقه در انعکاس اخبار از آن ها بهره می گیرد و در کنار همه این ها ارتباط با ۱۰۰ خبرنگار و ادمین های پایگاه های خبری زمینه انعکاس اخبار و اقدامات مدیریت شهری شمال تهران و اطلاع رسانی به شهروندان را فراهم می کنند که البته همه این بسترها نیاز به محتوای خبری درست، به موقع و فاخر دارند.

حوزه روابط عمومی حوزه ای پر تجربه و پر تلاش است

حجت الاسلام والمسلمین عباس غلامرضا زاده سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز ضمن اشاره به این مطلب که روابط عمومی در حوزه های مختلف و عرصه های متنوع خدمت در شهرداری حضور دارد، بیان داشت: انعکاس صحیح اخبار فعالیت ها از سویی سبب ایجاد انسجام در درون سازمان است و از سویی دیگر سبب دلگرمی شهروندان و مانع از سیاه نمایی و انتشار اخبار نادرست و شایعه پراکنی ها می شود.

وی گفت: روابط عمومی حوزه پر تجربه ای است و کار و تلاش در این‌ حوزه تمامی ندارد و باید در اطلاع رسانی ها شهرداری منطقه یک را به عنوان شهرداری شمیران ببینیم.

غلامرضا زاده بر بهره گیری از پتانسیل های موجود در زمینه اطلاع رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: معتمدین محلات، ائمه جماعات، نخبگان و ظرفیت های موجود در سراهای محلات، کانال های خوبی برای ارتباط با شهروندان و انعکاس اخبار و اطلاع رسانی ها هستند که می توان بیش از پیش از آنان بهره برد.

گفتنی است روسا و رابطین خبری ادارات فرهنگی، بانوان، سلامت، ورزش، آموزش‌های شهروندی، ستاره شناسی، شهربانو، خدمات اجتماعی و... این معاونت نیز در این نشست موضوعات مدنظر خود را در زمینه اطلاع رسانی برنامه‌ها و اقدامات، مطرح و پیرامون انعکاس به موقع اخبار با کیفیت با کارشناسان واحد رسانه روابط عمومی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط