1400/10/06-17:25
طی ۹ ماه نخست سال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد؛

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه ورزش محور در محله های جنوبشرق تهران

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه ورزش محور در محله های جنوبشرق تهران

طی ۹ ماه نخست سال بیش از ۵۰ عنوان برنامه ورزش محور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان در دوران کرونا در محله‌های جنوبشرق تهران به اجرا درآمد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد حسن رجبی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در عصر کنونی به ویژه در کلان شهرها، ورزش برای داشتن زندگی سالم یک نیاز ضروری است تا سلامتی و شادابی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

به گفته او، به همت اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۵ بیش از ۵۰ عنوان برنامه ورزش محور شامل برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی در فضا و محیط باز، برگزاری همایش‌های مختلف در حوزه ورزش، برپایی ایستگاه فعالیت بدنی، همایش زنگ تحرک، برگزاری پویش دوشنبه های ورزشی و سه شنبه های بی دود و کوله ورزشی از جمله این برنامه است.

رجبی اضافه کرد: برگزاری مسابقات محلات «جام بانوی شهر»، برگزاری مسابقات ویژه و خلاقانه مشق نوروزی و گزارشگری بانوان برای نخستین بار در شهر تهران، برپایی باشگاه های ورزشی مجازی در رشته های طناب زنی، کاراته، تکواندو، ایروبیک و...، برگزاری پویش دانه های مهربانی، برگزاری همایش سفیران سلامت، تهیه و نشر کلیپ های ورزشی طرح ورزش در خانه، اجرای طرح چهار فصل ورزشی، برگزاری جشنواره بادبادکها و برگزاری مسابقات ورزشی «ریحانه‌های حاج قاسم» از مهم ترین این عنوان ورزشی بوده است.

او در ادامه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای ورزشی در منطقه اشاره کرد و افزود: با تلاش فعالان عرصه ورزش، استعدادیابی خوبی از شهروندان در رشته های مختلف ورزشی صورت گرفته و موفقیتهای درخشانی نیز در این زمینه حاصل شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان ابراز امیدواری کرد: مربیان و کارشناسان همچنان با شور و انگیزه به فعالیت خود ادامه داده و بتوانند شهروندان بیشتری را جذب ورزش کنند تا شاهد سلامتی، نشاط و پویایی شهروندان باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط