1400/10/09-22:21
به مناسبت آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی صورت گرفت؛

دیدار شهردار منطقه ۶ با خانواده شهید ارمنی طومانیان

دیدار شهردار منطقه ۶ با خانواده شهید ارمنی طومانیان

مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ به مناسبت آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی و تولد عیسی مسیح(ع) با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای اقلیت، با خانواده شهید طومانیان دیدار و سال نو را تبریک گفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، شهردار قلب پایتخت اظهار داشت: شهدا با خون خود اقتدار و عزت را به کشور عزیزمان هدیه کردند و ارج نهادن به این فداکاری وظیفه ماست و ما هم در مناسبت های مختلف تلاش می کنیم با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار داشته باشیم و امروز در آستانه سال نو میلادی این فرصت را مغتنم شمردیم برای قدردانی از خانواده‌ شهدای ارامنه و صبر و مقاومت خانواده معظم ایشان که بر هیچ کس پوشیده نیست تجلیل کنیم.

پس از این دیدار با حضور خانواده معظم شهید طومانیان دو اصله نهال کاج به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید طومانیان در بوستان میرزای شیرازی غرس شد و آبنمای این بوستان که پیشتر توسط ناحیه ۳ تعمیر و بازسازی شده بود راه اندازی گردید.

در این مراسم شریعت رئیس بنیاد شهید مناطق ۶ و ۷ ،سعید تیموری سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، امیر بختیاری شهردار ناحیه ۳، ابوالفضل درویش مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مدیران شهری نیز حضور داشتند.

گفتنی است: شهید گاگیک طومانیان دوره آموزشی خدمت را در شهرهای شاهرود و شیراز گذراند و به لشکر ۶۴ ارومیه اعزام شد. پس از مدتی از آنجا به پادگان مریوان منتقل و ۲۶ مرداد ۱۳۶۶ در منطقه پنجوین به شهادت رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط