1400/10/10-15:19

شریفی: رفع معضلات دره فرحزاد نیاز به یک اقدام جهادی و مشارکت همه ارگان ها دارد/ برخورد قاطع مدیریت شهری با قانون شکنان و بر هم زنندگان نظم اجتماعی

شریفی: رفع معضلات دره فرحزاد نیاز به یک اقدام جهادی و مشارکت همه ارگان ها دارد/ برخورد قاطع مدیریت شهری با قانون شکنان و بر هم زنندگان نظم اجتماعی

نشست قرارگاه اجتماعی رفع معضلات رود دره فرحزاد با حضور شهرداران مناطق ۲ و ۵، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و نمایندگان ستاد فرمان امام(ره)، سازمان بهزیستی، سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و... برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در این نشست با اشاره به اینکه رفع معضلات رود دره فرحزاد از جمله مباحث مورد توجه مدیریت شهری است، گفت: رود دره فرحزاد از جمله ظرفیت های ارزشمند شهری است که به لحاظ رها شدگی و بی توجهی به بستر آسیب تبدیل شده است و برهمین اساس رفع و ساماندهی این معضلات از اولویت های مدیریت شهری است.

شهردار منطقه ۵ از برخورد با زباله گرد و معتادان متهاجر در این محله خبر داد و افزود: رفع معضلات دره فرحزاد نیاز به یک اقدام جهادی و مشارکت همه ارگان ها دارد تا بتوانیم بستر حضور مردم در فرحزاد را به عنوان یکی از ظرفیت های تفریحی فراهم کنیم.

در این نشست مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ نیز به بیان دیدگاه های خود برای حل معضلات رود دره فرحزاد پرداخت و افزود: با توجه به مصوبات قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران، رفع معضلات همراه با اصلاح کالبدی فضا در دستور کار قراردارد که این مساله نیازمند همکاری و مشارکت سایر نهادهای دخیل در حوزه آسیب های اجتماعی است.

در این نشست نمایندگان سایر نهادها نیز راهکارهای موثر در رفع معضلات رود دره فرحزاد را مطرح کردند.

گفتنی است در حاشیه بازدید روز پنجشنبه از دره فرحزاد در حالیکه معاونین دادستان، شهرداران مناطق ۲ و ۵ و فرماندهان پلیس موادمخدر تهران حضور داشتند، قاچاقچیان مواد مخدر، اقدام به حمله کردند که با برخوردی قاطع مواجه شدند. مدیریت شهری با شجاعت، با قانون شکنان و بر هم زنندگان نظم اجتماعی برخورد خواهد کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط