1400/10/11-13:42

عملیات تعریض میدان جانبازان برای ساخت ادامه مسیر بزرگراه شهید بروجردی انجام شد

عملیات تعریض میدان جانبازان برای ساخت ادامه مسیر بزرگراه شهید بروجردی انجام شد

به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان تهرانی عملیات تخریب و بازگشایی ملک ایران مارکو در مسیر بزرگراه شهید بروجردی با حضور یعقوب هوشیار شهردار منطقه 18 و جمعی دیگر از مسئولان منطقه ای برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18؛ درجهت توسعه شهری و تکمیل نمودن مسیر بزرگراه شهید بروجردی، عملیات تملک و آزادسازی عرصه ملک موسوم به ایران مارکو بعد از 24 سال با حضور یعقوب هوشیار شهردار منطقه، علی جعفری رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه و عوامل و نیروهای اجرایی شهرداری منطقه 18 صورت پذیرفت.

یعقوب هوشیار شهردار منطقه 18 با تاکید بر ضرورت تسریع ساخت بزرگراه شهید بروجردی و آزادسازی املاک مسیر پروژه گفت: پس از تملک پلاک ایران مارکو، تعداد 20 پلاک ریزدانه دیگر در کندرو بـزرگراه قرار دارند و به صورت ویژه جهت تامین اعتبار و تملک و آزادسازی سایر پلاکها نیز اقدام لازم بعمل خواهد آمد.

وی افزود: تملک تعداد 5 پلاک باقی مانده واقع در تندرو بزرگراه 76متری شهید بروجردی در دستورکار ویژه منطقه قرار دارد و جهت تامین اعتبار و تملک این پلاکها با معاون محترم مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز مذاکرات لازم انجام شده است.

علی جعفری رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه 18 در ادامه افزود: مساحت واقع در طرح این پلاک در بزرگراه به مساحت 2614 مترمربع بوده که پس از پیگیری های متعدد این منطقه با همکاری سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران موفق به آزادسازی این بخش از بزرگراه شهید بروجردی شده ایم.

پروژه بزرگراه 76متری شهید بروجردی یکی از پروژه های فرامنطقه ای شهر تهران در محدوده منطقه 18 می باشد که از سال 1376 شروع به احداث نموده و تاکنون تعداد 70 پلاک آن تملک شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط