1400/10/11-20:12
تا پایان بهمن ماه صورت می گیرد؛

اجرای ویژه برنامه های مدارس در منطقه ۱۳

اجرای ویژه برنامه های مدارس در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای ویژه برنامه های آموزشی متنوع در مدارس منتخب خبر داد و افزود: طی یک ماهه گذشته، ۴۵۲ نفر از دانش آموزان و اولیا و مربیان در ۲۰ عنوان کارگاه شرکت کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، دکتر علی احمدی، شهردار منطقه گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ویژه برنامه های مدارس شهر تهران، اداره آموزشهای شهروندی منطقه ضمن هماهنگی با اداره آموزش و پرورش منطقه، اقدام به پیش بینی و اجرای ویژه برنامه هایی با مضمون آموزش شهروندی کرده است.

او با بیان اینکه برنامه های آموزشی مدارس منطقه تا پایان بهمن ماه ادامه داشته و برنامه های مناسبتی جانبی نیز در کنار این برنامه ها برای دانش آموزان برگزار خواهد شد، ادامه داد: این برنامه ها در قالب کارگاههای آموزش شهروندی برخط و حضوری با عناوین(قوانین شهروندی، قوانین ترافیکی، پسماند، سیره نبوی و...)، نمایش فیلم و نقد و بررسی توسط دانش آموزان، برگزاری مانور مدیریت بحران ویژه دانش آموزان و والدین آنها با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه، تهیه و انتشار کیلیپهای آموزشی با رویکرد آموزش شهروندی، سیره نبوی قوانین ترافیکی، پسماند و... و تهیه پوسترهای آموزشی و انتشار در کانال شاد اجرایی می شود.

شهردار منطقه اضافه کرد: جمعا در طی دوره یکماهه تعداد ۲۰ عنوان کارگاه ویژه دانش آموزان و اولیا و مربیان در قالبهای ذکر شده برگزار و ۴۵۲ نفر از این آموزشها به صورت حضوری و مجازی بهره مند شده اند.

او یادآور شد: ضمن تشکیل کارگروه مشترک مابین شهرداری منطقه و اداره آموزش و پرورش منطقه مواردی چون احصا نیازهای عمرانی وتجهیزاتی مدارس، هماهنگی جهت برگزاری کلاسهای سواد آموزی در سطح محلات و... مورد بحث و بررسی قرار گرفته تا همکاری مشترک در این زمینه ایجاد شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط