1400/10/13-23:08
در راستای نوزدهمین رویداد طرح رصد مناطق صورت گرفت؛

بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۱۹

بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۱۹

رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۹، مدیر دفتر و معاونین او و نیز شورایاران از محدوده این منطقه بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این بازدید که در راستای نوزدهمین رویداد طرح رصد مناطق صورت گرفت، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و میثم مظفر نائب رئیس این کمیسیون همراه با مهدی هدایت شهردار منطقه با حضور در خیابان رحمان به بررسی مشکل اتصال این خیابان و معابر همجوار به بزرگراه شقایق از طریق ایجاد دسترسی از قطعه زمین واقع در انتهای خیابان رحمان پرداختند.

درهمین راستا نیز بحث تملک این زمین در حال پیگیری است که مقرر شد با پیش بینی در پروژه های سال آینده نسبت به تأمین اعتبار آن اقدام شود.

مسئولین حاضر در ادامه از پروژه احداث لوپ شکوفه و مراحل اجرایی آن بازدید کردند. در حال حاضر عملیات اجرایی مسیر شرقی این پروژه در حال اجرا است و قرار است به منظور ایجاد دسترسی از بزرگراه شهید کاظمی به نعمت آباد نیز رمپ جهتی ایجاد شود.

مشکل فاضلاب محله نعمت آباد مسئله دیگری بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت. طی مذاکرات انجام شده در حاشیه این بازدید تنها راه حل رفع این مشکل بهره برداری از تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار است تا فاضلاب این محله با پمپاژ به خط اصلی منتقل و در نتیجه آن مشکل فاضلاب تعدادی از محلات مرتفع شود.

ایجاد اتصال محله بهمنیار و خانی آباد به بزرگراه آزادگان از طریق بوستان یاس از دیگر مطالبات شورایاران در این بازدید بود که خواستار پیگیری و تأمین نقدینگی لازم برای اجرای آن شدند.

در این برنامه از کوره های آجرپزی محله دولتخواه نیز بازدید و طی آن بر ضرورت ایجاد مطلوبیت اقتصادی و فرصتهای سرمایه گذاری به منظور ساماندهی این محدوده تأکید شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط