1400/05/11-09:10

پخش بیش از ۱۴ هزار تن آسفالت در بزرگراه های شمال شرق تهران

پخش بیش از ۱۴ هزار تن آسفالت در بزرگراه های شمال شرق تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۴ تهران از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر بزرگراهی خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از حدود ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر بزرگراهی این منطقه پخش شده است.

 

به گزارش شهردار آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران "مهدی پورشاسب" با بیان این مطلب افزود: روان سازی و مناسب سازی مسیرهای تردد وسایل نقلیه در معابر بزرگراهی منطقه از مهمترین اقدامات این معاونت است که با همکاری نواحی ۹ گانه به طور مستمر در حال انجام است.
او تصریح کرد: با اجرای زیر سازی مناسب و با کیفیت ومدیریت مطلوب هزینه ها، عملیات روکش آسفالت از ابتدای فروردین در بیش از حدود ۱۰۰هزار متر از معابر سطح منطقه اجرا شده است.
معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه به اصلی ترین معابر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بزرگراه شهید زین الدین با پخش حدود ۶۵۰۰ تن تراش و روکش و مسیر بی آر تی بزرگراه شهید قاسم سلیمانی با پخش حدود ۳ هزار تن به اتمام رسیده است.
پورشاسب همچنین در پایان از عملیات مناسب سازی پیاده روها و حذف زوائد فیزیکی معابر محدوده منطقه خبر داد و گفت: مناسب سازی پیاده روها در محلات منطقه باتوجه به بودجه و بر اساس الویت در حال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط