1400/10/19-15:19
پس از اجرای دو فاز اصلاح هندسی؛

خیابان باقرخان یک طرفه شد

خیابان باقرخان یک طرفه شد

مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ از اجرای اقدامات ریشه ای در جهت کاهش بار ترافیکی در معابر منتهی به بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، مسعود رنجبریان با بیان اجرای دو مرحله کارشناسی و عملیات بهسازی ترافیکی در محدوده بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: با توجه به افتتاح مجتمع بیمارستانی "مهدی کلینیک" در ماه آینده و همزمان با ایام الله دهه فجر و اضافه شدن بارترافیکی این مجتمع؛ علاوه بر ۵.۲ میلیون متر مربع مساحت مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با حجم جمعیت مراجعه کننده پزشکان، پرسنل بیمارستانی و بیماران و همراهان آنها، ضرورت ایجاب می کرد تا در ۳ فاز اصلاح هندسی در سطح محدوده برنامه ریزی و پس از کارشناسی اجرایی شود.

وی افزود: در فاز اول با همیاری پلیس راهور تهران بزرگ؛ با دو طرفه کردن خیابان فاطمی؛ معبر ورودی بزرگراه شهید چمران به دکتر فاطمی، دکتر فاطمی تقاطع بعثت و دکتر فاطمی تقاطع جمالزاده بهسازی و مناسب سازی شد.

رنجبریان ادامه داد: در فاز دوم و در راستای تسهیل عبور و مرور بیماران، تغییر جهت مسیر امدادی و خط ویژه اتوبوس در خیابان باقرخان طراحی شد. همچنین در جلسات کارشناسی با مدیران بیمارستان امام خمینی(ره) و در راستای رفاه بیماران با اجرای طراحی مسیر ورودی خودروها تا مدخل اورژانس؛ برپایه گزارشات میدانی و بازخورد گیری این اقدام اثربخشی مطلوبی در ارتقای رضایتمندی بیماران و کیفیت خدمات رسانی به مراجعین داشته است.

شهردار منطقه۶ خاطرنشان کرد: پس از مطالعات ترافیکی در محدوده خیابان‌های فاطمی و باقرخان، تقاطع‌ها و گره های ترافیکی با توجه به درخواست های چندساله شهروندان و پس از اخذ مجوزات لازم معاونت ترافیک منطقه شش با همکاری پلیس راهور این منطقه در جهت کاهش بار ترافیکی اقدام به اجرای فاز سوم نمود و خیابان باقرخان با تغییر جهت از تقاطع بعثت تا اتوبان شهید چمران یک طرفه شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط