1400/10/21-11:52
چمران مطرح کرد؛

رایزنی‌های مستمر با مجلس شورای اسلامی درخصوص لایحه بودجه ۱۴۰۱ کشور

رایزنی‌های مستمر با مجلس شورای اسلامی درخصوص لایحه بودجه ۱۴۰۱ کشور

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره آخرین رایزنی‌های انجام شده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس در ارتباط با لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت گفت: در ارتباط با این بودجه جلساتی از هفته‌های گذشته آغاز است، اما هنوز نتایج آن اعلام نشده است، البته در کمیسیون تلفیق این موضوع پیگیری خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران سه شنبه- ۲۱ دی ۱۴۰۰- در حاشیه سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران درباره آخرین رایزنی‌های انجام شده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس در ارتباط با لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت گفت: در ارتباط با این بودجه جلساتی از هفته‌های گذشته آغاز است اما هنوز نتایج آن اعلام نشده است، البته در کمیسیون تلفیق این موضوع پیگیری خواهد شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امیدوارم این رایزنی‌ها و پیگیری‌ها نتیجه‌ داشته باشد و در ارتباط با بودجه ۱۴۰۱ دولت امیدوارم اتفاقات خوبی برای بودجه سال آینده شهرداری‌ها رقم بخورد. 

چمران از برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای کارهای عمرانی در دو ماه پایانی سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در این ارتباط قرار است در زمینه آسفالت معابر و حوزه‌های عمرانی اقدامات موثری انجام شود. 

او در پاسخ به این پرسش که آیا رفت‌وروب در شهر تهران تغییری داشته است، بیان کرد: یک تغییراتی صورت گرفته است و این در حالی است که ما همیشه به شهرداران ۲۲ منطقه تهران این موضوع را تاکید کرده‌ایم، البته در این فرآیند تمامی پیمانکاران در ارتباط با رفت‌وروب شهر تغییر پیدا کرده‌اند. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با اعضای سابق شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: نخستین جلسه در این زمینه هفته گذشته برگزار شد که با موضوع باغات بود و در ادامه نیز ما به زودی جلسات دیگری را با اعضای سابق شورای شهر تهران خواهیم داشت که پیش‌بینی می‌شود این بار به موضوع عمران و حمل و نقل پرداخته شود. ما آمادگی داریم این جلسات را با اعضای سابق شورای شهر تهران و همچنین اساتید و کارشناسان شهری برگزار کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط