1400/10/22-14:34

برگزاری چهارمین جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۱ و استان های معین

برگزاری چهارمین جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۱ و استان های معین

با حضور شهردار منطقه۲۱، نمایندگان و مسئولین هلال احمر و آتش نشانی غرب تهران و استان زنجان، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان و عضو شورای اسلامی شهر زنجان، مدیران ارشد شهری منطقه و جانشین سپاه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار برگزاری شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه گفت: امروز افتخار میزبانی عزیزانی از استان زنجان نصیب ما شده، مردم شریف این استان شهیدپرور مدال افتخار عشق به حضرت اباعبدالله حسین(ع) را بر سینه دارند. شهر زنجان میزبان اجتماع عظیم عاشقان حسینی در ایام محرم و صفر است.

وی افزود: هم افزایی ارگان ها و نهادهای خدمت رسان در مواقع بحرانی و اضطراری، امری عقلانی است. با همفکری و به روز رسانی امکانات و تجهیزات؛ در راستای هرچه بیشتر و بهتر ارائه دادن خدمات به مردم می‌توان گام موثرتری برداشت.

کاشانی پور تاکید کرد: از دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۱ می خواهم با امکان سنجی و ترغیب صنایع و کارخانجات مستقر در محدوده این منطقه نسبت به بهره برداری از ظرفیت های موجود آنها نیز در شرایط بحرانی اقدام کند.

شهردار منطقه ۲۱ تصریح کرد: ارگان های دخیل در امر خدمت رسانی می بایست در شرایط غیربحران نسبت به هم افزایی، همفکری و امکان سنجی منابع و تجهیزات شان اقدام کنند تا خدایی ناکرده در موقع بروز بحران، دیگر مساله ای در میان نباشد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست هم اندیشی حاضرین نسبت به ارائه گزارشات اجمالی خود در حوزه برنامه ها، امکانات، تجهیزات و افق پیشرو با هدف افزایش همراهی شان با مدیریت شهری منطقه ۲۱ اقدام کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط