1400/10/27-13:21
هشدار عضو شورا در مورد توسعه نامتوازن منطقه ۲۲

علوی: برج ساختند اما برای مدرسه فکری نکردند

علوی: برج ساختند اما برای مدرسه فکری نکردند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به توسعه نامتوازن منطقه ۲۲ گفت: با وجود برج سازی ها هیچ فکری برای سرانه های فرهنگی و ورزشی مانند ساخت مدرسه و مهدکودک نشده است.

به گزارش شهردارآنلاین؛ سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در جریانبازدید اعضای کمیسیون احتماعی و فرهنگی شورا از منطقه ۲۲ نسبت به موضوع کمبود زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه هشدار داد.

وی گفت: اتفاق ناگوار توسعه نا متوازن منطقه است، اکنون بدون توسعه زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در حال بارگذاری جنعیت در منطقه ۲۲ است.

علوی یادآور شد: ناگواری زمانی خود را نشان می دهد که برج های در حال ساخت تکمیل شوند و جمعیت سرازیر این منطقه شود اما با کمبود مدرسه، مهدکودک، مسجد و زمین بازی و… مواجه شود.

وی ترافیک را واضح ترین مشکل توسعه نا متوازن این منطقه خواند و تاکید کرد: نگرانی ما آن است که به علت کمبود سرانه های فرهنگی و ورزشی و تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس و دریاچه چیتگر تنها جوابگوی مردم منطقه باشند و دیگر جایی برای سایر مردم تهران نماند.

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران منطقه ۲۲ را منطقه ای تازه ساخت با شهروندانی دارای فرهنگی های متفاوت خواند و افزود: این موضوع می تواند یک فرصت باشد برای اینکه هویت محله را با تدبیر خود شکل دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط