1400/10/27-22:09
در بازديد رئيس كميسيون عمران و حمل‌ونقل شوراى اسلامى از منطقه ١٩ مطرح شد؛

لزوم توجه ویژه به مشکلات ساکنان منطقه ۱۹

لزوم توجه ویژه به مشکلات ساکنان منطقه ۱۹

ایجاد فرصت های سرمایه گذاری بخش خصوصى در ساخت مسکن ارزان با استفاده از ظرفیت زمین های آزاد منطقه و ساماندهی كوره هاى آجرپزى

به گزارش شهردارآنلاین؛ سيد جعفر تشكرى هاشمى رئيس كميسيون عمران و حمل‌ونقل شوراى شهر ضمن بازديد از کوره های آجرپزی محله دولتخواه بر ضرورت ایجاد مطلوبیت اقتصادی و فرصتهای سرمایه گذاری به منظور ساماندهی این محدوده تاكيد و پيشنهاد كرد: به منظور رفع مشكلات اين منطقه جلسات توجیهی میان مدیران و مشاوران منطقه ۱۹ و کارگروه های تخصصی کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران برگزار شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران خواستار تسریع در تصویب طرح های ترافیکی و پیگیری تکمیل برخی از پروژه های اجرایی نیمه تمام در این منطقه شد و‌ در ادامه نمایشگاه شهر آفتاب را یکی از موضوعات و پروژه های مهم در پیش بینی بودجه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: ضرورت دارد شهرداری این منطقه نسبت به ایجاد دسترسی های این محدوده و تسریع در عملیات اتمام کنار گذر خلیج فارس برای انتقال نمایشگاه به آن اقدامات و پیگیری های لازم را انجام دهد.

وى با اشاره به كثرث زمین های رها شده در این منطقه گفت: تجمع معتادان متجاهر در این مکان ها سبب بروز مشكلاتى براى شهروندان شده به همين منظور حل معضلات آسیب های اجتماعی در این منطقه در اولويت قرار دارد.

تشكرى هاشمى به ظرفيت غنى این منطقه جهت ساخت مسکن اشاره كرد و اظهار داشت: بايد از ظرفيت هاى موجود به خوبی استفاده كرد معتقدم شورای اسلامی شهر تهران می تواند در این زمینه به شهرداری منطقه کمک کند تا زمین های رها شده، به صورت مطلوب در اختیار شهروندان قرار گيرد.

تشکری هاشمی با اشاره کمبود روشنایی در معابر منطقه ۱۹ گفت: این مشکل نیز از موضوعاتی است که حتما باید توسط مدیریت شهری مورد پیگیری قرار بگیرد و قطعا با شرکت توزیع برق منطقه ای استان تهران مکاتباتی در زمینه حل مشکلات روشنایی خواهیم داشت.

تشکری هاشمی در حاشیه بازدید از تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار نیز خواستار ارائه گزارشی از وضعیت این مکان جهت بررسی و پیگیری در شورا شد.

بنابر این گزارش ایجاد دسترسی به بزرگراه تندگویان از محلات ناحیه به منظور رفع گره ترافیکی یکی از دیگر درخواست مطرح شده در این بازدید بود که تشکری هاشمی خواستار پیگیری این موضوع با تأمین ایمنی و جوانب ترافیکی آن شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط