1400/10/29-11:33
چمران در جمع خبرنگاران:

لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تا پایان بهمن در شورای شهر بررسی می‌شود

لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تا پایان بهمن در شورای شهر بررسی می‌شود

رئیس شورای اسلامی از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تا پایان بهمن در شورای شهر خبر داد و گفت: بودجه را ابتدا در کمیسیون تلفیق و بعد در صحن علنی شورا بررسی می‌کنیم. این پروسه انشاءالله تا پایان بهمن به نتیجه خواهد رسید و نتیجه آن در صحن شورای شهر پس از تکمیل به صورت عمومی اعلام‌ می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر،‌ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران سه شنبه- ۲۸ دی ۱۴۰۰- در پایان چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری توسط علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن شورا ارائه شد، گفت: بودجه را ابتدا در کمیسیون تلفیق و بعد در صحن علنی شورا بررسی می‌کنیم. این پروسه انشاءالله تا پایان بهمن به نتیجه خواهد رسید و نتیجه آن در صحن شورای شهر پس از تکمیل به صورت عمومی اعلام‌ می‌شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهردار تهران امروز در صحن شورا توضیحات مفصلی در مورد گلوگاه‌های شهرداری، مشکلات شهر، منابع درآمدی و تنظیمات بودجه‌ای ارائه کردند و در شورا همه این مسائل بررسی خواهد شد. 

چمران در پاسخ به این سوال که آیا بودجه اعلام شده در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قابلیت تحقق دارد یا خیر؟ گفت:‌ این مسأله بستگی به تلاش دوستان در شهرداری دارد و اینکه چقدر بتوانند مشارکت‌های عمومی را جذب کنند؛ به هر حال شرایط کشور هم در این زمینه حائز اهمیت است، به ویژه در ساخت‌وسازها می‌تواند افق روشنی جهت تحقق بودجه باز شود. 

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نامگذاری کوچه، خیابان و معابر به نام مادران شهدا خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: بله این مسأله حائز اهمیت است، به ویژه مادران شهیدی که چندین شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند؛ ما می‌توانیم این موضوع را بررسی و مطالعه کنیم و اگر پیشنهادهایی هم باشد به اجرا درآوریم یا خود شورا پیشنهادهایی ارائه داده و بعد اجرا کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط