1400/11/02-12:25

هایپر پسماند شرق تهران اتفاقی خوب برای شهر و شهروندان منطقه۸

هایپر پسماند شرق تهران اتفاقی خوب برای شهر و شهروندان منطقه۸

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۸، از فعالیت هایپر پسماند و خدمات رسانی به شهروندان این منطقه خبر داد

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ عساری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۸ راه‌اندازی هایپر پسماند را دستاوردی مهم درچرخه بازیافت، فرهنگ سازی طرح کاپ و استفاده بهینه از پسماندها در چرخه طبیعت دانست و گفت: تولید پسماند‌های خشک در کشور امری اجتناب ناپذیر است و افتتاح هایپر پسماند اتفاق خوبی برای شهروندان منطقه۸ است.

امیرحسین عساری خاطر نشان کرد: هایپر پسماند در میدان هفت حوض تقاطع آیت و دلسیم هاشمی که محلی پرتردد شهروندان منطقه است؛ راه اندازی شده و در آن پسماند‌های خشک شهروندان از جمله دورریختنی‌های پلاستیکی، شیشه، لوازم الکترونیکی، فلزی و... براساس قیمت‌های مصوب سازمان مدیریت پسماند شهر تهران خریداری و معادل آن نیز کالا‌های مورد نیاز شهروندان از جمله کتاب و سی دی، لوازم التحریر، اقلام آموزشی و لوازم آشپزخانه به آن‌ها تحویل داده می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۸ مشارکت شهروندان در تفکیک پسماندهای خشک و تر را اقدامی مثبت در تسریع بازیافت دانست و افزود: در همین راستا آموزش‌های لازم به شهروندان از طریق مراجعه کارشناسان اداره مدیریت پسماند به درب منازل اطراف این غرفه و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی در کنار هایپر پسماند به طور مستمر ارائه می‌شود.

عساری ادامه داد: هایپر پسماند محلی است که در آن ارزش ریالی پسماندهای خشک شهروندان از جمله دورریختنی‌های پلاستیکی، شیشه‌ای، الکترونیکی، فلزی و... براساس قیمت‌های مصوب سازمان مدیریت پسماند شهر تهران مشخص شده و اهالی می‌توانند معادل ریالی آن از اجناسی که در این هایپر پسماند وجود دارد خریداری کنند.

وی در ادامه به ساعات فعالیت فروشگاه اشاره کرد و بیان کرد شهروندان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح به این غرفه مراجعه کنند و طبق تعرفه مصوب با تحویل پسماند خشک کالاهای مورد نیاز خود را به صورت رایگان انتخاب کنند.

نظرات

captcha
  • ارشام 5 تیر

    بدترین نقطه نه جای پارک ماشین وسط رفت و آمد شلوغ جای بهتر نبود؟

اخبار مرتبط