1400/11/03-12:15

مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در باغ راه حضرت فاطمه الزهرا(س) در منطقه ۱۸ برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر در باغ راه حضرت فاطمه الزهرا(س) در منطقه ۱۸ برگزار شد

همزمان با خجسته میلاد دخت نبی اکرم فاطمه زهرا(س) مراسم بزرگداشت روز زن با حضور شهروندان منطقه ۱۸ در باغ راه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ رحیم محمد نژاد معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۸ در حاشیه برگزاری جشن  بزرگداشت روز زن گفت: حضرت فاطمه(س) والاترین مقام‌ را در بین بانوان جهان در تمام اعصار دارد، این مراسم با نام بی بی دوعالم و با محوریت تکریم مقام بانوان و مادران برگزار شده است.

محمد نژاد ضمن اعلام این خبر و تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: برگزاری آیین تجلیل از مادران شهدا به همراه مراسم نورافشانی با حضور مردم این منطقه در باغ راه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شده است.

وی در ادامه در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۸ با همکاری سرای محلات در باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: برگزاری جشن ویژه بانوان پرسنل شهرداری این منطقه در بوستان بانوان نرگس، اعطای گل به مادرانی که فرزندانشان در روز شنبه و یکشنبه در بیمارستان غیاثی و شهدای یافت‌آباد به دنیا خواهند آمد، برگزاری پویش مهر مادری در فضای مجازی، ذکر فضائل و زیارت حضرت فاطمه(س) و سخنرانی در مجتمع شهید مختار سلیمانی، ویژه برنامه های جشن در تمام نواحی بخصوص در میادین، خیابان های اصلی در معابر و میادین اصلی، غبارروبی مزار شهدای شهیده و مادران شهید تنها بخشی از برنامه های اجرا شده در ایام میلاد دخت نبی اکرم فاطمه زهرا(س) و تجلیل از مقام شامخ مادران است.

معاون اجتماعی فرهنگی  منطقه ۱۸ در پایان تاکید کرد: شایان ذکر است این مراسم ها با همکاری و مشارکت سرای محلات، شهرداری های نواحی منطقه ۱۸ و با همکاری بسیج محلات و امور مساجد برگزار می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط