1400/11/06-15:15

تعطیلی بیش از ۲۰ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر

تعطیلی بیش از ۲۰ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای بند ۲۰ درخصوص مشاغل آلاینده با هدف تحقق اهداف زیست محیطی و رفاه حال شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: ۲۴ مورد از مشاغل تعطیل شده مربوط به مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند در محدوده خلازیر هستند که به دلیل خطرات و آسیب های جدی زیست محیطی شناسایی و در پی صدور بند ۲۰ تعطیل و جمع آوری شدند.

همچنین ۶ واحد تولیدی پوشاک در خیابان نیایش به دلیل مزاحمت برای شهروندان و آلودگی های صوتی پس از دریافت سه مرحله اخطار و عدم تغییر شغل، تعطیل شدند.

او در ادامه از صدور اخطار به واحدهای تولیدی کفش در خیابان ناحیه ۳ اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۲۰ مورد از کفش فروشی های این محدوده به دلیل مزاحمت و عدم رعایت تمهیدات آتش نشانی اخطار دریافت کردند.

شهردار منطقه در ادامه به تشريح گوشه ای از اقدامات اجرايي در راستای نگهداشت شهر و حفظ محيط زيست از آلودگی حيوانات مضر شهری پرداخت و بيان كرد: طي اقدامات صورت گرفته در راستای كنترل جمعيت موش ها،۶۷۲ مورد منافذ فعال و غير فعال شناسايی و طعمه گذاری شد.

در همین راستا ۶۰ دريچه يكطرفه نصب، ۷۵ مورد انسداد و اطلاع رسانی لازم نيز به شهروندان درقالب توزيع بيش از ۲۰۰ بروشور آموزشی صورت گرفته است.

هدایت گشت زنی و جمع آوری سگ های ولگرد را از دیگر اقدمات انجام شده برای نگهداشت شهر عنوان کرد و افزود: طي گشت زنی های انجام شده ۷۱ قلاده سگ ولگرد در پاسخ به پيام های ۱۳۷ شهروندان منطقه زنده گيری شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط