1400/11/06-16:31
در نشست شهردار منطقه ۱۵ با نخبگان محله مظاهری مطرح شد؛

تبدیل پاتوق معتادان متجاهر به پاتوق فرهنگی در کوه گچی

تبدیل پاتوق معتادان متجاهر به پاتوق فرهنگی در کوه گچی

سیدمهدی صباغ در نشست با نخبگان و معتمدان محله مظاهری بر تبدیل پاتوق معتادان متجاهر در کوه گچی به پاتوق فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صباغ ضمن تشکر از فرآیند بازدید و جلسه خوب و کاربردی که با نخبگان برگزار شد، اظهار امیدواری کرد: با پیگیری ویژه مصوبات بتوانیم بازخورد خوب آن را در محله شاهد باشیم.

شهردار منطقه با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر و اقدامات ویژه برای ناامن کردن پاتوق آنها و همچنین پلمب واحدهای غیرمجاز بازیافت که محل ارتزاق معتادان بود، افزود: کوه گچی و کوه سنگی از جمله دغدغه های ما  به عنوان پاتوق های اصلی معتادان در منطقه بود که با بازدید های روزانه و شبانه و بازدید مشترک با کلانتری و سرکلانتر از این محلها و اقدامات اجرایی، ازدحام معتادان متجاهر نسبت به گذشته کمتر شده است.

وی در ادامه با اشاره به جلسات با مسئولان فرهنگسرای خاوران و پردیس تئاتر یادآور شد: با ایجاد پاتوق فرهنگی در کوه گچی، اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی در آن، ایجاد روشنایی لازم با نصب پایه چراغ و برج نوری در محل و ممانعت از تجمع معتادان؛ امنیت محله برای حضور و تردد شهروندان فراهم می شود.

این گزارش حاکیست، نخبگان، فعالان و معتمدان محلی، مدیر محله و دبیر شورایاری محله در این نشست به بیان برخی مسائل و مشکلات محله پرداختند و شهردار و معاونین منطقه نیز ضمن بررسی موارد مطروحه، اقدامات اجرایی و برنامه های آتی در این زمینه را تشریح کردند.

شایان ذکر است، پیش از این نشست، شهردار منطقه با همراهی مدیران شهری و معتمدان محلی از محدوده محله مظاهری بازدید کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط