1400/05/12-12:07

بازدید عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ازپروژه ساماندهی میدان امام خمینی(ره) و یادمان شهدا

بازدید عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ازپروژه ساماندهی میدان امام خمینی(ره) و یادمان شهدا

روز گذشته دکتر مهدی چمران عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به همراه دکتر پیروز حناچی شهردار تهران از پروژه ساماندهی میدان امام خمینی(ره) بازدید میدانی بعمل آورد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، دکتر مهدی چمران پس از بازدید از پروژه ساماندهی پروژه میدان امام خمینی(ره) به محل یادمان شهدا رفت و در جریان روند طراحی و نصب لوح های مزین به نام شهدا قرار گرفت. دکتر چمران ضمن ابراز خرسندی از ساخت محلی جهت ادای احترام به ۳۷ هزار شهید استان تهران از شهدای خرداد ۱۳۴۲، جنگ تحمیلی، آتش نشانان سرافراز، پزشکان فداکار مقابله با ویروس کرونا تا شهدای میدان ارگ از تلاش شهرداری تهران در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا قدردانی کرد. لازم به ذکر است از حدود ۴۰۰ لوح اسامی شهدا تاکنون ۲۶۰ لوح نصب شده است.
در ادامه این بازدید که مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران نیز در آن حضور داشت، دکتر چمران و دکتر حناچی از پروژه احداث ساختمان خانه شهر بازدید کردند. ساختمان خانه شهر در محل قدیمی عمارت بلدیه و باکاربری فرهنگی - اجتماعی طراحی شده  و در حال اجراست. درحال حاضر نمای ساختمان خانه شهر با ۷۰ درصد پیشرفت در حال گذراندن مراحل نهایی می باشد.

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط