1400/05/21-19:09

آغاز مجدد عملیات عمرانی تکمیل تصفیه خانه میدان میوه و تره بار مرکزی

آغاز مجدد عملیات عمرانی تکمیل تصفیه خانه میدان میوه و تره بار مرکزی

عملیات عمرانی احداث و تکمیل تصفیه خانه میدان میوه و تره بار مرکزی بعد از ۲۷ سال از سر گرفته شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به آغاز عملیات عمرانی احداث این تصفیه خانه برای تکمیل ۲۰ درصد باقیمانده از آن گفت: تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد عملیات اجرایی احداث این تصفیه خانه انجام شده و پس از گذشت ۲۷ سال انتظار در نهایت با پیگیری و برنامه ریزی صورت گرفته اقدامات عمرانی تکمیلی این تصفیه خانه برای آماده سازی و بهره برداری از آن طی آینده نزدیک آغاز شده است.

او افزود: در همین راستا عملیات احداث ساختمان بلوئر(دمنده) در قالب اجرای ۳۴۰ مترمکعب خاکبرداری، ۱۴۰ مترمکعب قلوه ریزی، ۶ تن آرماتوربندی، ۷۶ مترمکعب بتن ریزی و ۱۵۰ مترمربع نیز آجرکاری در حال انجام است.

به گفته شهردار منطقه با توجه به ورود ۲ هزار مترمکعب پساب و فاضلاب میدان میوه و تره بار به کانال بهشتی، با بهره برداری از این تصفیه خانه ضمن جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی، می توان از آب تصفیه شده برای آبیاری فضاهای سبز و زمین های کشاورزی استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی تکمیل تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار در ۱۰ هزار مترمربع پس از تحویل از سوی سازمان میدان میوه و تره بار آغاز شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط