1400/11/10-13:04
در جلسه شورای معاونین منطقه ۵ تاکید شد:

ضرورت اجرای برنامه های ویژه در ایام الله دهه فجر

ضرورت اجرای برنامه های ویژه در ایام الله دهه فجر

جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه ۵ با حضور احسان شریفی شهردار منطقه، معاونین و رئیس ادارات برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۵؛ در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات هفته گرامیداشت مقام بانوان و روز مادر پخش شد و سپس گزارشی از اقدامات مربوط به پویش آزادی مادران زندانی به شهردار منطقه ارائه شد.

در ادامه این جلسه شهردار منطقه ۵ به ضرورت اجرای برنامه های ویژه در ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: آمادگی برای دهه فجر و میزبانی از راهپیمایی ۲۲ بهمن در منطقه ۵ و اقدامات مرتبط با زیباسازی و طرح نگهداشت شهر بسیار دارای اهمیت است.

وی به ضرورت تقدیر از بازنشستگان محترم منطقه ۵ در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در دهه فجر بر محور سبک زندگی امام اقدام کنیم ، باید شخصیت والای امام خمینی(ره) را تبیین کنیم.

شریفی همچنین در جریان این جلسه این خبر خوش را اعلام کرد که در ایام الله دهه فجر چند پروژه شاخص در منطقه افتتاح خواهد شد.

در ادامه این نشست گزارشی از بودجه ارائه شد و سپس شهردار منطقه بر گفتگو میان همکاران برای پیشبرد امور تاکید کرد.

شریفی همچنین بر ضرورت توجه ویژه به مقوله نگهداشت در منطقه اذعان داشت و با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا گفت: با توجه به اوج گیری اومیکرون کرونا ضرورت دارد تا موضوعات مرتبط با حوزه سلامت با جدیت پیگیری شود.

شهردار منطقه ۵ همچنین از همکاران خواست تا با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز برنامه های پیشنهادی برای شادباش این روزها را ارائه دهند.

در پایان این جلسه از شورای معاونین، مراسم تکریم و معارفه نیز برگزار شد. بر این اساس طی حکمی از سوی شهردار منطقه ۵ «خانم محرمی» به عنوان سرپرست معاونت اقتصاد شهری منطقه ۵ منصوب شد و از زحمات «آقای مهدیان» تقدیر به عمل آمد. همچنین طی حکمی از سوی شهردار منطقه ۵ «آقای موسوی» به عنوان مدیر حقوقی منطقه ۵ منصوب شد و از زحمات «آقای جعفری» تقدیر به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط