1400/11/10-13:09
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۴ تهران خبر داد:

افزایش ایمنی کارگاه های ساختمانی شمال شرق تهران/ تاکید به اجرای مقررات ملى ساختمان در منطقه ۴

افزایش ایمنی کارگاه های ساختمانی شمال شرق تهران/ تاکید به اجرای مقررات ملى ساختمان در منطقه ۴

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۴ از نظارت دقیق بر نحوه عملکرد کارگاه های ساختمانی خبر داد و گفت: در راستاى اجرای طرح نگهداشت شهر از فعالیت کارگاه های ساختمانی فاقد ایمنی جلوگیری می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، "نقی عربی" با تاکید بر ارتقاء سطح ایمنی کارگاه های ساختمانی، تصریح کرد: آراستگی محیط شهری و ایمن سازى کارگاه ها از مسائل مهمی است که در موضوع نگهداشت شهر در اولویت قرار دارد.

او با اشاره به بازدید مستمر ناظران از  کارگاه های ساختمانی و پروژه های عمرانی منطقه گفت: با همکاری نواحی ۹ گانه  نظارت مستمر به صورت میدانی و با در نظر گرفتن مسایل ایمنی و حرفه ای از ساختماهای در حال ساخت و رفع سدمعبر کارگاه های عمرانی از اقدامات مهم بوده و با جدیت دنبال می شود.

معاون شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: در بحث نگهداشت شهر، توجه به ساماندهی کارگاه های ساختمانی و کاهش حوادث احتمالی و افزایش ضریب ایمنی و آسایش شهروندان موضوع مورد توجه در این طرح است.

عربی همچنین به اجرای شعار تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام بر روی حصار کارگاه های در حال ساخت اشاره کرد و گفت: نصب لفاف به منظور ایمنی شهروندان در ساختمان های در حال ساخت یکی از موارد الزامی در محدوده منطقه ۴ است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط