1400/11/10-13:20

آغاز عملیات اصلاح هندسی بلوار غربی ورزشگاه آزادی

آغاز عملیات اصلاح هندسی بلوار غربی ورزشگاه آزادی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از آغاز عملیات اصلاح هندسی بلوار‌ غربی ورزشگاه آزادی با هدف تردد آسوده خودروها خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه اظهار داشت: بلوار غربی ورزشگاه آزادی از مهم ترین معابر پر تردد منطقه ۲۲ است، به طوری که به واسطه حضور مجموعه هایی مانند ورزشگاه آزادی، فدراسیون های ورزشی، پژوهشگاه صنعت نفت، محلات مسکونی و... تردد قابل توجهی صورت می گیرد که نیاز به اصلاح داشت.

وی افزود: در راستای نقاط حادثه خیز و بنا به درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه این معاونت به منظور کاهش تصادفات در بلوار شمالی استادیوم آزادی مسیر شرق به غرب، خروجی خیابان ساحل تا ورودی پژوهشگاه صنعت نفت، نسبت به اصلاح هندسی کندرو و ورودی پژوهشگاه همچنین جانمایی ایستگاه اتوبوس واقع در مسیر و احداث پهلوگاه ایمن برای ایستگاه اتوبوس اقدام کرده است.

خدابخشی ادامه داد : با این عملیات علاوه بر رفع نقطه حادثه خیز، آمار تصادفات نیز به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است، همچنین شهروندان محلات همجوار نیز به طور ایمن از ایستگاه اتوبوس این بلوار می توانند بهره مند شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ در پاسخ به این سوال که چه زمانی این عملیات مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت؟ پاسخ داد: این طرح ها دارای مصوبه اداره کل مهندسی و ایمنی و ترافیک بوده که با دستور تسریع در ایمن سازی تا پایان دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط