1400/11/11-10:49
متعاقب سرقت اتصالات فلزی پل صورت پذیرفت؛

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات ایمن سازی پل وردآورد

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات ایمن سازی پل وردآورد

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات ایمن سازی پل تقاطع بزرگراه شهید همدانی با رودخانه وردآورد خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی که در تشریح اقدامات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران متعاقب سرقت اتصالات فلزی پل تقاطع بزرگراه شهید همدانی با رودخانه ورآورد سخن می گفت، از آغاز عملیات ایمن سازی پل از پانزدهم دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: اقدامات فوق پس از انسداد ترافیکی در بزرگراه شهید همدانی حدفاصل بلوار پژوهش تا خیابان اردستانی در دستور کار قرار گرفت تا وضعیت بحرانی سازه پل ورآورد در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده و این تقاطع به چرخه ترافیکی بازگردد.

وی تلاش واحدهای اجرایی به منظور ایمن سازی پل ورآورد را فعالیتی شبانه روزی دانست و با بیان آنکه ساخت و جایگذاری پایه های موقت در وهله نخست و جکزنی و بازگرداندن عرشه به حالت اولیه و در نهایت نصب ورق های اتصالی در مراحل بعدی کار پیگیری شده است، از نصب این اتصالات در سه دهانه از چهار دهانه پل خبر داد.

به گفته سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عملیات ایمن سازی پل وردآورد به زودی به اتمام رسیده و انسداد ترافیکی در مسیر بزرگراه شهید همدانی برطرف خواهد شد.

گفتنی است پل تقاطع بزرگراه شهید همدانی با رودخانه وردآورد در سال ۱۳۹۲ احداث شد. دی ماه امسال و در پی انتشار گزارشاتی مبنی بر سرقت و آسیب به اتصالات فلزی این پل سواره رو، ستاد مدیریت بحران شهر تهران ایمن سازی پل مذکور را با قید فوریت تصویب و به سازمان مهندسی و عمران شهر تهران واگذار کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط