1400/11/11-10:53
میثم مظفر پیشنهاد داد:

ارائه برنامه مدون جهت ایجاد نهضت احداث پارکینگ در شهر

ارائه برنامه مدون جهت ایجاد نهضت احداث پارکینگ در شهر

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شهرداری برنامه ای را در خصوص ایجاد نهضت احداث پارکینگ در شهر تهران مدون کرده و به شورا ارائه دهد تا معابرمان را از جای پارک خالی کنیم و پارک را به پارکینگ ها منتقل کنیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی تعرفه پارک حاشیه ای معابر گفت: در خصوص تعرفه پارک حاشیه ای در معابر صحبت می کنیم در حالی که معابری در تهران داریم که دارای عرض معبر مناسبی نیست.
میثم مظفر ادامه داد: اساسا اینکه یک متر مربع از معبری که هزینه زیاد زیرساختی برای آن شده را بجای آنکه به تسهیل ضریب جابجایی مسافر اختصاص دهیم و به کاهش ترافیک کمک کنیم، به محل پارک اختصاص دهیم کار اشتباهی است.

مظفر تاکید کرد: باید به دنبال تغییر بنیادین در این مسئله باشیم و در نقاط جاذب سفر یا راسته های تجاری نهضت احداث پارکینگ به صورت مشارکتی ایجاد کنیم. باید در فضای فکری و درفضای برنامه ریزی عالمانه روش های گذشته را مورد تجدید نظر قرار دهیم، در ریلی که در چند دهه گذشته در آن قرار گرفتیم لزوماً ادامه ندهیم و آن را توسعه ندهیم.

وی در پایان پیشنهاد داد: شهرداری برنامه ای را در خصوص ایجاد نهضت احداث پارکینگ در شهر تهران مدون کرده و به شورا ارائه دهد تا معابرمان را از جای پارک خالی کنیم و پارک را به پارکینگ ها منتقل کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط