1400/11/11-14:57
در یک دوره مسابقات ورزشی؛

نشاط، صمیمیت و همدلی در منطقه ۶ رونق گرفت

 نشاط، صمیمیت و همدلی در منطقه ۶ رونق گرفت

مسابقات ورزشی ویژه کارکنان بسیجی خواهر و برادرمنطقه ۶ جام های "مرد میدان" و "کوثر" برگزار شد و ضمن ایجاد نشاط و همدلی در بین کارکنان با معرفی برندگان نهایی به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه۶، مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مسعود رنجبریان شهردارمنطقه شش، جمعی از معاونین و مدیران منطقه و مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران در دهمین روز از بهمن ماه ۱۴۰۰ در سالن والفجر برگزار شد و توسط شهردار منطقه از تیم های اول تا سوم، به ترتیب تیم معاونت مالی، تیم ناحیه ۴ و تیم معاونت خدمات شهری تقدیر بعمل آمد و جام قهرمانی به تیم اول اهدا شد.

براساس این گزارش همزمان با مسابقات برادران در این دوره، جام ورزشی کوثر در دو رشته آمادگی جسمانی و دارت با حضور پر شور بسیجیان خواهر در شهرداری قلب پایتخت برگزار گردید و در اختتامیه مسابقات به ۶ نفر از برندگان اهدا گردید.

در این دوره از مسابقات فوتسال که از سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کلید خورد ۱۲۰ نفر در ۱۰ تیم با هدف همدلی و صمیمیت و با الگو برداری از جوانمردی مرد میدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر پایه این گزارش،حوزه بسیج شهرداری منطقه ۶ با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اقدام به برگزاری این دوره از مسابقات نمود و از حضور خسروی، هنرور و بنیادی فر داوران لیگ برتر فوتبال نیز استفاده شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط