1400/11/12-12:01

هر شب ۱۷۰ بی خانمان در مددسرای مهر ساماندهی می شوند

هر شب ۱۷۰ بی خانمان در مددسرای مهر ساماندهی می شوند

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی از افزایش مراجعین به مددسرای مهر منطقه در روزهای سرد زمستان و ساماندهی ده ها نفر بی خانمان در این گرمخانه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام اینکه بخش قابل توجهی از مراجعین مددسرا بصورت خود معرف از خدمات این مکان بهره مند می شود بیان کرد: با توجه به قرارگرفتن در فصل سرما شاهد افزایش مراجعین به این مرکز هستیم و به همین دلیل نیز طی تدابیر اعمال شده ظرفیت این مددسرا افزایش یافته و هرشب ظرفیت ساماندهی ۱۷۰ کارتن خواب در مددسرا ایجاد شده است.

به گفته او تعداد دیگری از افراد ساماندهی شده در مددسرای مهر بی خانمان هایی هستند که طی گشت های شبانه در نقاطی همچون نقاط بی دفاع شهری، بوستان ها، پل های عابرپیاده و سایر نقاط شناسایی و به مددسرا می شوند. در همین راستا نیز از ابتدای زمستان تاکنون نزدیک به ۱۶۰ بی خانمان طی گشت های انجام شده ساماندهی شده اند.

این مسئول افزود: افراد ساماندهی شده در مددسرا از خدمات مختلفی همچون صبحانه، ناهار و شام، ویزیت رایگان پزشک، خدمات مددکاری و روانشناختی استفاده می کنند ضمن اینکه افراد داوطلب جهت ترک اعتیاد به کمپ معرفی می شوند.

اخگرپور در ادامه از آمادگی کامل منطقه ۱۹ برای اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر خبر داد و گفت:  فضای لازم برای جمع آوری معتادین متجاهر آماده شده و به محض اختصاص سهمیه از سوی پلیس مواد مخدر این فعالیت در نقاط تعیین شده آغاز می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط