1400/11/12-12:10
با احداث یک پل دوربرگردان شرق به شرق صورت می پذیرد؛

تلاش برای ساماندهی ترافیک بزرگراه شهید آوینی در محدوده تقاطع با بلوار سلمان فارسی

تلاش برای ساماندهی ترافیک بزرگراه شهید آوینی در محدوده تقاطع با بلوار سلمان فارسی

عملیات احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق، از دوربرگردان های همسطح شرق به شرق و غرب به غرب بزرگراه شهید آوینی(محدوده تقاطع بلوار سلمان فارسی) به عنوان نقاط حادثه خیز ترافیکی یاد کرد و افزود: عملیات احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی با هدف ارتقای ایمنی تردد و روانسازی جریان ترافیک در این معبر بزرگراهی از اواخر سال جاری در دستور کار قرار می گیرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، این پل دوربرگردان به صورت یک پل ۴ دهانه با عرشه فلزی و دال بتنی احداث شده و طول آن با احتساب شیبراهه های ورودی و خروجی به ۴۵۰ متر می رسد.

تاکنون تاسیسات مختلفی از قبیل تیرها و دکل های روشنایی بزرگراه، دوربین های کنترل ترافیک و نهرهای روباز و سرپوشیده انتقال آب، به عنوان معارضات تاسیساتی عملیات اجرایی شناخته شده و این در حالی است که اراضی کشاورزی و مسیرهای دسترسی محلی نیز در فهرست موانع اجرایی پروژه به چشم می خورند. تقاطع بزرگراه شهید آوینی با بلوار سلمان فارسی در محدوده منطقه ۲۰ شهرداری تهران قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط