1400/11/13-13:38
رییس سازمان بازرسی شهرداری در بازدید از منطقه۱۸:

اگر مردم میدان دارعرصه ها بشوند جامعه اسلامی موفقی خواهیم بود

اگر مردم میدان دارعرصه ها بشوند جامعه اسلامی موفقی خواهیم بود

داود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: مطمئن باشید تنها اگر درحوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی مردم میدان دار اصلی بشوند و مسئولین مسیر پیشرفت را تسهیل کنند جامعه اسلامی موفقی هستیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸؛ داود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با همراهی یعقوب هوشیار شهردار و معاونین منطقه ۱۸ ضمن بازدید میدانی چند ساعته از سطح منطقه، از روند اجرایی پروژه های عمرانی و شاخص همچون باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگراه شهید بروجردی، بلوار ۴۵ متری بهار، کارگاه مبلمان شهری، شن و ماسه خلیج فارس (فربت)، بازار آهن شادآباد، قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران و… بازدید کردند.

گفتنی است کارگاه مبلمان شهری منطقه ۱۸ به تازگی و به دستور شهردار منطقه با هدف بهسازی مخازن زباله و مبلمان شهری و محیطی منطقه شروع به فعالیت کرده است. در حال حاضر در این کارگاه مخازن زباله فرسوده و از رده خارج بر اساس آسیب شناسی که صورت گرفته است مجددا تعمیر و بهسازی می گردد و به چرخه خدمات شهری باز می گردد تا هم در صرف هزینه ها در تامین مخازن صرفه جویی صورت پذیرد و هم امکان جایگزین کردن به سرعت مخازن فرسوده و از رده خارج فراهم گردد. پس از مخازن زباله بناست مساله نیمکت ها و مبلمان شهری منطقه مورد مداقه و آسیب شناسی و بهسازی قرار گیرد. لازم به توضیح است این اقدام برای اولین بار در سطح شهر تهران صورت میپذیرد.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران واقع در محله نوروز آباد منطقه ۱۸ گفت: هرچقدر به سمت کارهای مردمی برویم و اجتماع محور مدیریت کنیم به حکومت دینی نزدیکتر هستیم، همانطور که در انقلاب مردم همه کاره بودند اکنون نیز باید با کمک مردم کشور را بسازیم؛ حکومت دینی یعنی حکومتی که برخاسته از مردم است و برای مردم خدمت می کند.

داود گودرزی اضافه کرد: مطمئن باشید تنها اگر درحوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی مردم میدان دار اصلی بشوند و مسئولین مسیر پیشرفت را تسهیل کنند جامعه اسلامی موفقی هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: همه ما باید در امر به معروف و نهی از منکر و در راه کار خیر و کمک رسانی پیش قدم باشیم. مسوولان با پیروی از صحبت های حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب و با اخذ نظر و تذکرات مردمی باید بتوانند خدمتگزار صدیق جامعه اسلامی باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط