1400/11/13-13:45

محمدخانی: باید تهران را با برندی متمایز، شهری خوشنام و پیشرو معرفی کنیم

محمدخانی: باید تهران را با برندی متمایز، شهری خوشنام و پیشرو معرفی کنیم

عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران همراه با معاونین خود مهمان شهرداری منطقه ۵ بود و ضمن دیدار و گفتگو با شهردار منطقه، در نشستی با کارکنان روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ شرکت کرد.

به گزارش شهردارآنلان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در بازدید ۵ ساعته از روابط عمومی منطقه ۵ ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه برندسازی، خلاقیت و محصول محور بودن این منطقه اظهار داشت: مهم ترین وظیفه روابط عمومی ها، مدیریت تصویر است. یعنی باید ما بتوانیم تصویری ۴ گانه و درست از شهرداری، شهر تهران، شهروندان و شهر ارائه دهیم.

او اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را بکنیم تا تهران را با برندی متمایز، شهری خوشنام و پیشرو معرفی کنیم و این گام در روابط عمومی ها شکل می گیرد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تقدیر از مستندات ساخته شده منطقه ۵ مثل «شهرنگ» افزود: نشان دادن سرمایه های اجتماعی و محلی شهر به عنوان «قهرمانان شهر» کاری پسندیده است و موجب ارتقای هویت شهروندان و نوعی احساس غرور می شود.

محمدخانی ادامه داد: ما باید به عنوان مدیریت شهری به شهروندان و نخبگان شهر افتخار کنیم و ارتباطات اجتماعی گسترده ای را ایجاد کنیم تا بتوانیم خوانش جدیدی از مفهوم شهروندی داشته باشیم.

او با بیان اینکه توجه به سرمایه های اجتماعی، محلی، نخبگان و محققین از وظایف روابط عمومی هاست تاکید کرد: روابط عمومی ها در سطح مناطق می بایست با شبکه های اجتماعی محلی به منظور تبیین اهمیت مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، ارتباط هوشمند بگیرند.

محمدخانی که در جریان این نظارت ستادی شنونده صحبت های کارکنان روابط عمومی منطقه ۵ نیز بود در مورد درخواست برای آموزش تخصصی کارکنان روابط عمومی های شهرداری تهران گفت: در این زمینه برنامه ریزی ویژه ای شده و دو کلاس آموزشی برای مدیران و کارکنان روابط عمومی ها در نظر گرفته شده تا این خلا مهم برطرف شود و امیدواریم همانطور که خواسته کارکنان است با استقبال آنها نیز روبرو شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بر لزوم تجهیز امکانات روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم در حد امکان نیازهای درخواستی روابط عمومی ها را برطرف کنیم.

گفتنی است در جریان حضور محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه نیز به گفتگو با کارکنان اداره روابط عمومی این منطقه پرداخت و ضمن تشکر از تلاش های روابط عمومی برای بیان درست فعالیت ها و عملکرد منطقه، بر ادامه این روند با قدرت بیشتر تاکید کرد و گفت: شبکه های اجتماعی محلی  جایی برای بیان دیدگاه ها و مشکلات شهروندان در هر محله است. اهمیت حمایت از ارتباطات در سطوح محلی برای تببین موضوع و جلب مشارکت شهروندان ضروری است.

محمدخانی نیز در پایان این نشست با بیان اینکه ارتباط بسیار خوبی بین شهردار منطقه و روابط عمومی حکمفرماست این روند را الگویی برای سایر مناطق برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط