1400/11/15-18:21

دسترسی به اینترنت پرسرعت با توسعه فناوری فیبر نوری در منطقه ۱۹

دسترسی به اینترنت پرسرعت با توسعه فناوری فیبر نوری در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: با ایجاد و تکمیل زیرساخت های فیبر نوری در این منطقه، ضمن حل مشکل اینترنت شهروندان، زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت فراهم شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به مشکل شهروندان این منطقه در دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت و ضعف زیرساخت های موجود افزود: با توجه به این موضوع، رفع این مشکل اساسی با تکمیل شبکه فیبر نوری از طریق تأمین زیرساخت ها و فیبرکشی در خیابان مهران و کوچه های منشعب به آن کلید خورد.

در همین راستا نیز با پیگیری های مجدانه این منطقه در حوزه فنی و عمرانی و همکاری در بحث صدور مجوز حفاری و همچنین انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های خدماتی از جمله شرکت مخابرات، این مشکل در این خیابان رفع و زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت به عنوان اولویتی اساسی برای استفاده شهروندان از آموزش های مجازی و نیز بهره برداری دانش آموزان از شبکه شاد بویژه در دوران شیوع کرونا فراهم شد.

شهردار منطقه همچنین از رفع مشکل اینترنت در خیابان پاییزان ناحیه ۳ خبر داد و افزود: با توجه به اینکه ساکنین این خیابان سال هاست نه تنها به شبکه اینترنت بلکه به تلفن ثابت هم دسترسی ندارند، با ورود شهرداری این منطقه و همکاری حوزه فنی و عمرانی آن در بحث صدور مجوز حفاری و هماهنگی با دستگاه های خدماتی مربوطه، ضمن تأمین شبکه اینترنت پرسرعت برای شهروندان ساکن در خیابان پاییزان، خطوط تلفن نیز برای این نقطه از منطقه ایجاد و فعال شد.

هدایت این اقدام را گامی مهم در راستای توسعه منطقه و افزایش رضایتمندی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: توسعه فناوری فیبر نوری در دیگر نقاط منطقه نیز در حال انجام و در مرحله صدور مجوز حفاری است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط