1400/11/16-20:31
با حضور مدیران شهری صورت گرفت؛

افتتاح ۲۲ پروژه شهری در منطقه ۲۲

افتتاح ۲۲ پروژه شهری در منطقه ۲۲

همزمان با دهه مبارک فجر ۲۲ پروژه شهری با حضور مدیران شهری در منطقه ۲۲ به بهره برداری رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین نظری معاون امور مناطق شهرداری تهران، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران، وحید رضا محمدی شهردار منطقه۲۲، مدیران شهری، اعضای شورایاری محلات، مادرشهید معزز فیروز اقبالی و شهروندان با حضور در بلوار پرستش محله آبشار مورد بهره برداری رسید.

حسین نظری معاون امور مناطق و سیداحمد علوی عضو شورای شهر تهران به همراه وحید رضا محمدی بعد ازمراسم افتتاح از نزدیک در جریان پروژه های شهری مورد بهره برداری قرار گرفتند.

دومین پروژه مورد بازدید احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید خرازی بود، که در این خصوص وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ گفت: پل احداث شده به طول ۷۰ متر است که به دلیل همجواری با بیمارستان تریتا بسیاری از شهروندان نیازمند تردد ایمن از این محور بودند که در یک مدت زمان کوتاه به همت معاونت حمل و نقل ترافیک این پل مورد احداث قرار گرفت و با راه اندازی این پل ایمنی تردد عابران پیاده به وجود می آید.

پروژه سوم مورد بازدید تعریض بزرگراه شهید خرازی در ضلع شمال مسیر شرق به غرب از شهرک نمونه تا خروجی مجتمع تجاری رزمال بود که در این خصوص نیز شهردار منطقه ۲۲ افزود: با تعریض این بزرگراه تردد آسوده خودروها صورت می گیرد، با توجه به اینکه حجم قابل توجهی خودرو از این مسیر تردد دارند کمک بزرگی به بار ترافیکی این محور خواهد داشت.

از دیگر پروژه های مورد بهره برداری و بازدید مدیران شهری در منطقه ۲۲ معابر نسیم ۱۶ در محله کوهک بود، که محمدی در باره این پروژه گفت: با راه اندازی این معابر شهروندان به راحتی از این محله به بزرگراه آزادگان تردد می کنند و دیگر نیازی نیست مسیر ۴ کیلومتری را طی کنند.

محمدی ادامه داد: ۱۲ پروژه در حوزه فنی و عمران، ۹ پروژه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و یک پروژه در حوزه خدمات شهری است، که با تلاش مدیریت شهری امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار منطقه۲۲ به پروژه های مورد بهره برداری دیگر در این منطقه اشاره کرد و گفت: اصلاح هندسی و بازگشایی بلوار پرستش در بلوار هاشم زاده شمالی در مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع، فاز یک آبرسانی بوستان جنگلی لتمان کن و بوستان جنگلی خرگوش دره در مساحت ۶ هزار و ۲۷۸ متر طول در حوزه معاونت خدمات شهری، احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید خرازی روبروی بیمارستان تریتا به طول ۷۰ متر و به وزن ۴۰ تن آهن آلات، احداث مسیر دوچرخه سواری بلوار باغ گیاه شناسی در مساحت دو کیلومتر و ۵۰۰ متر طول و اصلاح هندسی ورودی بلوار پژوهشگاه صنعت نفت مورد اجرا درآمد.

محمدی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین خواسته اهالی این منطقه غربی تهران رسیدگی به حمل و نقل عمومی است که نوسازی ناوگان خط ۳۲۴ اتوبوسرانی در مسیر مترو صادقیه به شهرک شهید باقری به عنوان یکی از پرمسافرترین خط اتوبوسرانی منطقه ۲۲ انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۲ به پروژه ورزشی مورد افتتاح در این ایام نیز اشاره کرد، گفت: زمین چمن مصنوعی در مساحت ۶۲ متر عرض و ۹۲ متر طول با استانداردهای روز دنیا که به شکل مشارکتی در همجواری مترو ورزشگاه آزادی با هدف بالا بردن سرانه ورزشی این منطقه مورد افتتاح قرار گرفته است.

وی به مرمت و احداث سکو و آبخوری اسکان اضطراری چیتگر پرداخت و گفت: در محدوده خرگوش دره ۴۰۰ مرمت و آبخوری های اسکان اضطراری و ۱۲ چشمه در بوستان جنگلی چیتگر به اجرا در آمده است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۲۲ در تلاش است به سرعت پروژه هایی که از گذشته نیمه کاره رها شده است را به ثمر رساند، از جمله پروژه زیرگذر در شهرک یاس بلوار کوهک و پروژه های توسعه محلی را در سال آینده به جدیت دنبال خواهد کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط