1400/11/16-20:45

بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از محدوده خلازیر/ تاکید بر اجرای مصوبات قرارگاه اجتماعی به صورت مستمر

بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از محدوده خلازیر/ تاکید بر اجرای مصوبات قرارگاه اجتماعی به صورت مستمر

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران صبح پنجشنبه با همراهی شهردار منطقه ۱۹ از محدوده خلازیر بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین نظری معاون شهردار تهران با حضور در چهارراه خلازیر از وضعیت ساماندهی این محدوده و از سازه و غرفه های درحال راه اندازی در راستای ساماندهی این محدوده بازدید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه بازدید از محدوده خلازیر با اشاره به اهداف تشکیل «قرارگاه اجتماعی» که به دستور شهردار تهران از سوی معاونت اجتماعی شهرداری دنبال می‌شود، عنوان کرد: مدیریت یکپارچه در زمینه ساماندهی آسیب های اجتماعی که در این دوره از مدیریت شهری محقق شده است، می تواند روند ساماندهی آسیب ها، جمع آوری پلاک قرمزها و... را تسهیل کند.

نظری تاکید کرد: مصوبات و اقدامات قرارگاه اجتماعی باید به صورت مستمر انجام شود، چرا که اجرای اقدامات به صورت مقطعی نتیجه قابل قبولی به همراه ندارد.

مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ نیز با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در شهرداری تهران بر ظرفیت خوب این منطقه در جمعیت پذیری و مسکن در اجرای نهضت ملی مسکن به منظور توسعه منطقه تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، کوره های آجرپزی در ناحیه سه، زمین های بایر و بی دفاع شهری و بوستان ۱۸۰ هکتاری نیز از دیگر مکان های مورد بازدید معاون شهردار تهران بود.

نظری سپس به ساختمان مجتمع انتظامی در خیابان خلازیر جنوبی رفت و با رئیس سرکلانتری دهم پلیس پیشگیری گفتگو کرد و در جریان خدمات ارائه شده در این مجتمع قرار گرفت.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در خیابان شقایق از اجرای طرح ساماندهی کسبه حاشیه این معبر ابراز رضایت کرد.

حضور در همایش نیروهای معبربان، حریم بان و شهربان منطقه ۱۹ و تقدیر از آنها از دیگر برنامه های معاون شهردار تهران در این منطقه بود.‌

نظرات

captcha

اخبار مرتبط