1400/11/17-12:42
با حضور جانشین فرماندهی پلیس تهران انجام شد؛

آغاز عملیات احداث کلانتری در محله اتابک و منطقه ۱۵

 آغاز عملیات احداث کلانتری در محله اتابک و منطقه ۱۵

عملیات اجرایی احداث هشتمین کلانتری در باب الرضا شهر تهران در محله قدیمی اتابک با حضور مسئولان انتظامی و شهری و جمعی از خانواده های معظم شهدا، ائمه جماعات، معتمدین، نخبگان و شورایاران محله آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه در مراسم کلنگ زنی آغاز ساخت کلانتری اتابک گفت: با توجه به ضرورت افزایش امنیت در این محله قدیمی و درخواست شورایاران و نخبگان محلی؛ ساخت این کلانتری امروز با حضور سردار هداوند جانشین فرمانده پلیس تهران، دکتر پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و جناب باباگل زاده دادستان ناحیه ۴ شهید محلاتی آغاز شد و امیدواریم بتوانیم با توجه به پیش بینی های انجام شده طی دو سال آینده آن را به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه محدوده خدماتی کلانتری ۱۳۲ نبرد بسیار گسترده وپیچیده میباشد و جمعیت فراوانی دارد، ادامه داد: برای آنکه پلیس بتواند خدمات سریعتری داشته باشد و افزایش امنیت در محله های اتابک، مینابی و هاشم آباد، را داشته باشیم، ساخت این کلانتری در دستورکار ما قرار گرفت.

صباغ اضافه کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و در ۵ طبقه به متراژ ۲۳۳۵ مترمربع طراحی شده است و در کنارگذر اتوبان امام علی(ع) و شریان های مهم محله ای قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط