1400/11/17-15:53

بازدید هفتگی شهردار منطقه ۱۸ به محله خلیج فارس جنوبی رسید

بازدید هفتگی شهردار منطقه ۱۸ به محله خلیج فارس جنوبی رسید

یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ گفت: بازدید از محلات سطح شهر با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان، اطلاع دقیق از مسائل و مشکلات این محلات و تسریع در حل این مشکلات انجام می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ یعقوب هوشیار با همراهی مدیران شهری منطقه و دبیر معتمدین محلات واقع در ناحیه ۵ بازدید کرد و گفت: در بازدید هفتگی از محلات سطح منطقه، دیدار چهره به چهره با شهروندان انجام می شود و اطلاع دقیق از مسائل و مشکلات این محلات و تسریع در حل این مشکلات صورت می پذیرد. 

شهردار منطقه هجده در ابتدا بازدید با حضور بر مزار شهدای گمنام واقع در بوستان پروین اعتصامی و در ادامه در خصوص بازدید هفتگی از سطح ناحیه گفت: بازدید از محلات و بدست اوردن اطلاع دقیق از مشکلات موجود در محلات منطقه ۱۸ به شکل مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمران قرار دارد و در طول هر هفته حداقل یک محله مورد بازدید قرار می‌گیرد و این کار به شکل مستمر ادامه خواهد یافت. 

یعقوب هوشیار تاکید کرد: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود که این موضوع در بازدیدهایی که تاکنون انجام شده منجر به کسب رضایت شهروندان شده است، به طوری که در برخی موارد تا کمتر از یک روز پس از بازدید مشکلات موجود رفع شده است.

وی مزیت‌های بازدیدهای محله‌ای را فراتر از رفع مشکلات این محلات دانست و عنوان کرد: علاوه بر رفع و رجوع معضلات نقاط مختلف شهر، در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف شهر را به سمت توسعه‌ محلی و محله محور رهنمون کرد. 

شایان ذکر است در مسیر بازدید از محله خلیج فارس جنوبی از بلوار شهید مهتدی، خیابان ثارالله، کارواش ۷۷۷، دوربرگردان ابتدای اتوبان آزادگان، زمین بایر جنب بوستان شهدای غواص، خیابان ابوسعید شرقی، بوستان دوستدارکودک و زمین چمن شهید عبدالله وند بازدید بعمل آمد و نسبت به رفع مشکلات از جمله انهار، معابر ترافیکی، رفع سد معبر، لکه گیری آسفالت، مرمت سنگ فرش و ترمیم مخازن دستوراتی صادر شد. همچنین پس از بررسی مشکلات مقرر شد کارگروه ویژه از این هفته در ناحیه ایجاد شده و پایش مشکلات به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

بازدید محله ای در منطقه ۱۸ هر هفته بدون اطلاع قبلی در یکی از محلات در نواحی ۷ گانه و با همراهی معاونین ارشد منطقه صورت می پذیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط