1400/11/19-20:11
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی با مشارکت خیرین منطقه ۴

توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی با مشارکت خیرین منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از ساماندهی و رسیدگی به مسایل و مشکلات اسیب دیدگان اجتماعی به ویژه بانوان خود سرپرست و کودکان کار با مشارکت و همراهی خیرین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "محمدرضا پوریافر" در اولین نشست با مجمع خیرین ضمن ابراز خرسندی از استقبال خیرین محلی و منطقه ای در دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی گفت: امیداست با رفع موانع با مشارکت خیرین با ایجاد پهنه بندی و تشکیل گروههای مختلف در حوزه کودک، اعتیاد، آموزش، بانوان، جوانان و... در جهت توانمندسازی و اشتغال این افراد قدم برداریم.

او ایجاد تشکیلات منسجم و هم افزایی با خیرین را از عوامل موفقیت دانست و بر مشارکت با خیرین به منظور کمک به شهروندان با هدف توانمند سازی و ایجاد کارآفرینی برای گروه در معرض آسیب به ویژه بانوان و کودکان کار تاکید کرد.

در ادامه این نشست "قضات لو" معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با اشاره به تاکیدات شهردار محترم تهران بر رفع معضلات اجتماعی گفت: هر فعالیتی که در حوزه اجتماعی برنامه ریزی می شود حق مردم و برای مردم است.

او نگاه مدیریت جدید شهری را نگاه مردمی عنوان کرد و افزود: تجربه ثابت کرده هر فعالیتی که با حضور و مشارکت مردم خصوصا جوانان انجام شده ، جامعه را به سمت و سوی تعالی سوق داده است.

قضات لو یکی از اولویت های فعلی شهرداری را اشتغال جوانان ذکر کرد و اظهار داشت: یکی از دغدغه های حوزه اجتماعی شهرداری در مدیریت فعلی ایجاد زمینه های اشتغال برای جوانان جویای کار و تحصیلکرده است که با شناخت ظرفیتهای موجود در شهرداری و نیز موسسات خیریه می توان معضلاتی چون بیکاری و ازدواج جوانان را شناسایی و مرتفع کرد.

در این نشست صمیمانه خیرین حاضر در جلسه مختصری از فعالیت موسسه خود را به سمع و نظر حاضرین رسانده و پیشنهادات و دغدغه هایشان را طرح کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط