1400/05/24-14:37
رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

آمادگی همه سوله‌های بحران شهرداری تهران برای انجام واکسیناسیون

آمادگی همه سوله‌های بحران شهرداری تهران برای انجام واکسیناسیون

چمران گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید دست به دست هم دهند تا از این بحران عبور کنیم. علاوه بر این مرکز همه سوله های بحران شهرداری تهران نیز برای انجام واکسیناسیون نیز آماده هستند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در حاشیه آیین افتتاح طرح واکسیناسیون کرونا در منطقه ۱۶ در جمع خبرنگاران گفت: در این شرایط ضرورت دارد همه مردم کشورمان واکسینه شوند تا میزان مقابله و قدرت پایداری شان در مقابل بیماری بیشتر و از این موج در حال گسترش بیماری کاسته شود.

او افزود: شهرداری یکی از نهادهای خدمات رسان است که با مردم ارتباط دارد و این ارتباط بعضاً به صورت مستقیم است، بنابراین بر اساس جدول تهیه شده کارکنان شهرداری نیز با اولویت بندی انجام شده در این محل با هماهنگی شرکت شهر سالم واکسینه می شوند.

چمران با بیان اینکه امیدواریم این واکسیناسیون ها سبب شود تا در مقابل این موج بتوانیم ایستادگی کنیم و از تعداد فوتی ها کاسته و امنیت سلامت شهروندان فراهم شود، ادامه داد: در چنین شرایطی همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید دست به دست هم دهند تا از این بحران عبور کنیم. علاوه بر این مرکز همه سوله های بحران شهرداری تهران نیز برای انجام واکسیناسیون نیز آماده هستند تا این کار در محیط هایی خلوت تر و ایمن تر  انجام شود. حتی می توان از مدارس شهر نیز با توجه به تعطیل بودن شان در این فصل برای انجام واکسیناسیون استفاده کرد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شرکت شهر سالم دانشگاه ها و بسیج برای همکاری در امر واکسیناسیون اعلام آمادگی کردند، یادآور شد: تعطیلات چند روزه ای که اعلام شده اگر با رعایت اصول و پروتکل ها همراه باشد می تواند تاثیر مثبت داشته باشد و اگر تعطیلی بدون رعایت پروتکل ها و مانند دفعه قبل و مسافرات شهروندان به شمال کشور باشد، نتیجه ای در بر نخواهد داشت. در واقع اگر رعایت دستورالعمل ها انجام شود به نفع خود مردم است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط